Nutukimas ir bmi, kaip kontroliuoti jūsų svorį ir jūsų bmi – kaip laikytis dietos teisingai

parašė , 2011-11-18 12:23

BMI (kūno masės indeksas) yra patikimas įrankis, kurį gydytojas naudoja diagnozės nutukimui. Jei BMI skaičiavimo rezultatas yra tarp 25 ir 30, jūs esate per sunkus. Jei BMI yra 30 ar didesnis, manoma, kad kiekvienas yra nutukęs. (Daugiau kaip 40 laiko "liguistai" nutukusiais). Ir drabuziai tikrai mes visi žinome iki šiol, kad nutukimas yra pavojingas dėl sveikatos priežasčių. Atsitikimas ligos asmens su papildomu svoriu yra labai padidintas, ir, mirties pavojus dvigubėja, jei BMI yra 32, tik du punktai per maksimalų skaitymą 30. Kas yra kai kurios iš sąlygų, jungtų su nutukimu?
- Diabetas

- Širdies priepuolis

- Smūgis

- GERD

- Vėžys (gimda, krūtinė, stemplė, dvitaškis, inkstas ir kiti)

- Podagra

- Artritas

- Miegas apnea

- Astma

- Depresija

- Šlapiminis nesivaldymas

Aiškiai, yra daug priežasčių turėti reikalo su nutukimu sau savarankiškai ir mūsų šeimoms, apimant mūsų vaikus. Yra trys patarimai, kad padėtų jums pradėti: rubai internetu

1. Pradėkite dalies kontrolės įprotį. USDA rekomenduoja, kad mes užpildytume pusę mūsų lėkštės vaisių ir daržovių, vieno ketvirto su baltymu, ir išlikimo ketvirto su grūdais (verčiau visi grūdai, o ne dalykai, padaryti su apdirbtais baltais miltais).

Liesas pienas yra pasirinkimo gėrimas. Pateikite lėkštes ir aptarnaukite juos greičiau, negu padėti pusdubenius ir rutulius ant vizitines korteles stalo. Sulaužykite antrų porcijų įprotį. Viena lėkštė yra pakankamai maisto. Studijavimas rodo, kad daugelis mūsų maitinasi du, ar net trys, laikai daugiau maisto, negu mums reikia mūsų gerai sveikatai).

2. Pašalinkite pridėtą cukrų savo dietoje. Baisiausias pažeidėjas papildomam cukriniam vartojimui yra gėrimai, kurie yra "natūraliai" pasaldinti. Tai reiškia, dauguma atvejų, kad gėrimai buvo pasaldinti su cukrumi. Kiekvienas gali cukraus – pasaldinta soda, sunaikinta kiekvieną dieną, gali būti priežastimi 15 svarų svorio padidėjimo metų pabaigoje. (Nepamirškite pranešti šią informaciją į savo paauglystę, kas turi prarasti svorį).

Toliau, išskyrus svorio svarstomas problemas, manoma, kad cukrus yra maistas su "tuščiomis" svetainiu kurimas kalorijomis; tai yra, tai neturi jokios maistinės vertės.

3. Būkite labai budrus per rūšis riebalų, kuriuos jūs vartojate. Perskaitykite etiketę, kad nustatytumėte, kiek iš kalorijų yra nuo riebalų nutukimas (turi būti 30 % ar mažiau). Taip pat tikrinkite sočiųjų riebalų kiekį. (Tai yra iš tikrųjų bloga rūšis). Sotieji riebalai turi būti žemi, ir jie neturi niekada sudaryti daugiau kaip 10 % kalorijų nuo riebalų.

Ieškokite monounsaturated ir polyunsaturated. Jie yra geri vaikinai.

Nutukimas pasiekė epidemines proporcijas didžiojoje dalyje Vakarų pasaulio. Kai kurių ekspertų buvo manyta, kad suaugusių du trečdaliai yra per sunkūs. Net labiau keliančiai nerimą, daugiau kaip mūsų vaikų pusė neša papildomą svorį.

Taip, ką jūs galite padaryti?

Rašyti komentarą