Nutukimas ir sveikatos sutrikimas

KAS YRA NUTUKIMAS?

Nutukimas yra sąlyga, kylanti iš besaikio laikymo riebalų kūne. Nutukimas buvo apibrėžtas kaip svoris daugiau kaip 20 % virš to, ką laiko normaliu pagal standartinį amžių, aukštį ir svorio stalus ar prie sudėtingos formulės, žinomos kaip "Kūno Masės Indeksas" (BMI).

KAS YRA KŪNO MASĖS INDEKSAS? Kūno Masės Indeksas (BMI) yra matavimas, pagrįstas aukščiu ir asmens svoriu. Kuo aukščiau BMI, tuo labiau nutukęs jūs esate. BMI vertės prisitaiko prie abiejų vyrų ir moterų nepriklausomai nuo jų kadro formato ar raumens masės išskyrus: Nėščios moterys ar maitinantys motinų Asmenys žemiau 16 Silpnų ar neaktyvių pagyvenusių žmonių Konkurencingi sportininkų Profesinės sąjungos statybininkai
Kaip Apskaičiuoti BMI

Pasaulinė Sveikatos Organizacija (KURI) apibrėžia BMI kaip:

BMI = svoris (kg) Aukštis (m) x (m)

Konversijos faktorius:

svaras = kg colis x 2.54 = m 2.2 100

Sveikas svorio diapazonas BMI yra 18.5 – 22.9

BMI Jūs Esate: <18.5 Po svoriu 18.5 – 22.9 Normaliu, sveiku svoriu =23 Per sunkūs 25 – 29.9 Nutukęs =30 Sunkiai Nutukęs

NUTUKIMO PRIEŽASTYS

Svoris yra didžia dalimi nustatytas prie to, kaip jūs išlyginate savo suvartojimą kalorijų nuo maisto su energija, kurią jūs naudojate kasdieniame veiksme. Jei jūs vartojate daugiau kalorijų, negu jūs naudojate, jūs įgyjate svorį. Jūsų kūnas kaupia kalorijas, kurių jums nereikia energijai kaip riebalai. Per valgymą ir fizinės veiklos trūkumą yra svarbiausios priežastys nutukimo, ypač kombinacijoje. Bet daug faktorių prisideda prie nutukimo. Jie yra:

Įpročio valgymas: Reguliarus vartojimas aukštų kalorijos maistų tokių kaip greitas maistas, prisideda prie svorio padidėjimo. Aukšti riebūs maistai yra tankūs kalorijose. Kraudama viršuje ant nealkoholinių gėrimų, karamelė ir desertas taip pat skatina svorio padidėjimą. Maistai ir gėrimai kaip jie yra aukšti cukruje ir kalorijose.

Gyvensena: Neaktyvūs žmonės labiau tikėtina įgis svorį todėl, kad jie nedegina kalorijų per fizinį veiksmą.

Psichologiniai Faktoriai: Kai kurie žmonės persivalgo, kad susidorotų su problemomis ar turėtų reikalo su sudėtingomis emocijomis. Kai kuriais atvejais, nutukimas gali atvykti iš valgymo sutrikimo. Tai parodė. Pavyzdžiui, barškėjimas kai kuriems žmonėms išleidžia natūralius opiatus smegenyse, aprūpindamas gerai buvimo ir fizinio malonumo prasmę.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Genetika: Jei vienas ar abu jūsų tėvų yra nutukę, jūsų galimybės buvimo per svorio padidėjimą prie 25 procentų į 30 procentų. Jūsų genai gali paveikti kiekį kūno riebalų, kuriuos jūs kaupiate ir kur tie riebalai yra paskirstyti. Bet jūsų genetinis makiažas negarantuoja, kad jūs būsite nutukęs.

Seksas: Vyrai turi daugiau raumens negu moterys ir todėl, kad raumuo degina didesnį skaičių kalorijų negu riebūs nudegimai, vyrai leidžia iki 20 procentų daugiau kalorijų, negu moterys daro net ramybėje. Taip, moterims, kad pasiektų sveiką svorį gali būti sunkesniu iššūkiu.

Amžius: Kadangi jūs pasidarote vyresnis, kiekis įsibrauna jėga, jūsų kūnas yra linkęs mažėti, ir riebalai sudaro didesnį jūsų svorio procentinį dydį. Ši žemesnė raumens masė priveda prie medžiagų apykaitos mažėjimo. Jūsų medžiagų apykaita taip pat lėtėja natūraliai su amžiumi. Žmonės taip pat yra linkę būti mažiau aktyvūs, kadangi jie sensta. Kartu šitie pakeitimai mažina kalorijos poreikį. Jei jūs nesumažinsite savo kalorijų suvartojimo, kadangi jūs senstate, jūs tikėtina įgysite svorį.

Cigaretės Rūkymas: Rūkaliai yra linkę įgyti svorį po liovimosi. 6 iki 8 svarų svorio padidėjimas yra labai bendras. Šis svorio padidėjimas gali būti iš dalies dėl nikotino gebėjimo pakelti normą, pagal kurią jūsų kūnas sudegina kalorijas (medžiagų apykaitos greitis). Kai rūkaliai sustoja, jie degina mažiau kalorijų. Rūkymas taip pat paveikia skonį. Ankstesni rūkaliai dažnai įgyja svorį todėl, kad jie maitinasi daugiau po to, kai jie išeina. Jų maisto skonis ir geresni kvapai.

Nėštumas: Po kiekvieno nėštumo, moters svoris didina vidurkį 4 iki 6 svarų per ją prieš-nėštumo svoris. Šis svorio padidėjimas gali prisidėti prie moterų nutukimo išsivystymo.

Medicinos Problemos: Les negu 2 procentai visų nutukimo atvejų gali būti surastas į medicinos priežastį tokią kaip žemos skydliaukės funkcijos, papildoma gamyba hormonų antinkstinių liaukų (Cushing sindromas) ar kiti hormoniniai neatitikimai. Žemas medžiagų apykaitos greitis yra retai nutukimo priežastis. Medicinos problema gali taip pat privesti prie sumažintos veiklos, kuri gali būti svorio padidėjimo priežastis.

Vaistai: Corticosteroids ir tricyclic antidepresantai ypač gali privesti prie svorio padidėjimo.

SVEIKATA IR SOCIALINĖ REIKŠMĖ

Nutukimas yra daugiau, negu kosmetinė įmonė. Žmogaus kūnas su jo 30 milijardų į 40 milijardų riebių ląstelių gali palaikyti truputį papildomų riebalų. Riebalai yra svarbūs tam, kad aprūpino energiją ir izoliavo kūną tarp kitų funkcijų. Bet po tam tikro punkto, kūno riebalai gali pradėti susidurti su jūsų sveikata.

Jei jūs esate nutukęs, jūs labiau tikėtina išvystysite daug potencialiai rimtų sveikatos sutrikimų. Jie apima: Didelio kraujospūdžio Diabetas Nenormali Kraujo Riebalų Vainikinės arterijos Liga Stroke Osteoarthritis Sleep Apnea Vėžys

Nutukimas gali taip pat prisidėti prie tulžies akmenų, kietų indėlių cholesterolio tulžies pūslėje ir podagroje, jungtiniame sutrikime.

ELGESIO PAKEITIMAS

Kad prarastumėte svorį ir vengtų jo, jūs turite padaryti savo gyvenimo pakeitimus. Jūsų gyvensenos keitimas daugiau negu pasirenka skirtingus maistus ir padeda daugiau veiklos į jūsų dieną. Tai taip pat apima jūsų valgymo ir veiklos metodo keitimą, kas ketina keistis, kaip jūs galvojate, jaučiatės ir veikiate. Tyrinėjimas parodė, kad daug įrankių ir patarimų yra efektyvūs jums pagalboje pasikeisti. Laikykitės šitų patarimų pakeitimui:

Motyvuokite Save: Niekas negali priversti jūsų prarasti svorį. Inface, padidintas spaudimas dažnai nuo žmonių šalia jūsų gali tiktai pabloginti reikalus. Panašiai bandymas prarasti svorį, kad patenkintų dar ką nors retai dirba taip pat. Padarykite dietą, ir pratimas keičiasi į prašom savęs savarankiškai.

Padarykite Gyvensenos Pakeitimus Prioritetu: Kadangi jūs planuojate pradėti naujo svorio susietus gyvensenos pakeitimus, įsitikinkite, kad jūs nusprendėte kitas neatidėliotinas problemas savo gyvenime. Reikia daug energijos pakeisti įpročius, ir jūs norite būti įsitikinęs, kad jūs esate sutelktas dėl klausimo po ranka.

Turėkite Planą: Spręskite strategiją, kuri palaipsniui pakeis įpročius ir požiūrius, kurie galbūt pakenkė jūsų praėjusioms pastangoms prarasti svorį. Pasirinkite aiškią pradžios datą. Svarstykite, kaip dažnai ir kaip ilgai jūs mankštinsitės. Nustatykite realistinį valgymo planą, kuris apima daug vandens, vaisių ir daržovių. Parašykite viską dėl plano žemyn kaip: Kai ir kur bus jūs daryti žingsnius jūsų plane, kaip bus jūsų planas įtilpti į jūsų sąrašą, ką potencialus kelias blokuoja ir kaip bus jūs turėti reikalo su jais.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Apsupkite Save su Gerais Pavyzdžiais: Kadangi jūs užsibrėžiate savo tikslus, tai padeda apsupti save su goog pavyzdžiais. Sveiko pragyvenimo ir sveiko valgio gaminimo žurnalai apima daug tikrų gyvenimo istorijų, sveikų ir lengvų receptų, pratimo patarimų ir įdomių faktų apie gerą būklę.

Išvenkite Maisto Gaidukų: Išblaškykite save nuo noro maitintis su kažkuo teigiamo tokio kaip draugo paklausimas. Užsiimkite sakyti "NE" nesveikiems maistams ir didelėms dalims. Maitinkitės, kai jūs iš tikrųjų alkstate ne, kai laikrodis sako, kad atėjo laikas maitintis. Kai jūs maitinatės, susitelkiate ties tuo maitintis. Patiekite savo valgį ant mažesnių lėkščių, kad priverstumėte mažiau maisto atrodyti kaip daugiau. Apskritai, parduotuvės maistas be abejo ir neišlaiko surogatinio maisto.

Padarykite Įrašą: Jūs turite pasverti save, kadangi jūs dirbate, kad prarastumėte svorį. Laikykite maistą ir veiklos dienoraštį periodiškai, tokiu būdu jūs galite sustiprinti gerus įpročius ir atrasti ir elgesys, kad jums, galbūt, reikia gerėti. Atsiminkite, kad pasisekimas nėra apibrėžtas tiktai tikro prarasto svorio. Būkite įsitikinęs, kad seksite kitus svarbius sveikatos parametrus tokius kaip kraujospūdis, cholesterolio lygmenys ir visaapimanti gera būklė.

Susitelkite ties Teigiamu: užuot susitelkęs, ką jūs negalite suvalgyti, susitelkite ties tuo, ką jūs galite suvalgyti. Pažiūrėkite į tai, koks naujas skonis ir veiksmas jūs galite atrasti, kad tai padidins jūsų sveikatą.

Nepasiduokite: Tiek daug mūsų kultūroje slapta planuoja padaryti ir sulaikyti jus per didelį svorį. Jūs turėsite kliūtis. Nelaukite tobulumo nedelsiant. Bet nepasiduokite. Panaudokite pasikartojimus, kad grįžtumėte greitomis. Motyvuokite save su sveikais apdovanojimais, kai jūs siekiate tikslus.

Prekybinis ryšys su nutukimu gali ketinti mesti kietą žvilgsnį į tai, kaip jūs gyvenate ir darantis tam tikrus sunkius pakeitimus. Jei jūs esate per sunkus ar nutukęs, jūs turite kultivuoti teigiamą požiūrį anksčiau, negu jūs galėsite numesti tuos nepageidaujamus svarus. Su žiniomis, teisingu požiūriu, geru planu ir MRT Kompleksu, jūs galite ir prarasti svorį saugiai, greitai ir efektyviai.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *