Nutukimas ir žemai paveikia pratimus

parašė , 2015-09-27 08:36

Trukmės žemas poveikis siejasi su pratimais, kurie apima vieną pėdą, visada liekančią kontakte su pagrindu. Šis pratimo tipas deda minimalią įtampą ant sujungimo vietos jūsų keliuose, kulkšnyse ir klubuose. Šitie pratimai yra rekomenduoti žmonėms, kurie yra: mažai pažįstamas, kad lavintų, vyresni suaugę, kenčiantys nuo osteoporosis ar artrito, sužaloto (kaulą, jungtinį ar jungiamąjį audinį), nėščias, ir nutukęs. Žemai poveikio pratimas duoda naudos žmonėms, kenčiantiems nuo nutukimo, gerindamas jų lankstumą, mažindamas skausmą, patirtą per treniruotes, gamindamas mažiau įtampos ant sujungimo vietos, ir didindamas jėgą.
Pratimai, Kurie Yra Žemas Poveikis

Yra daug pratimų, kurie yra apibrėžti kaip būdamas žemas poveikis, kurį nutukę žmonės gali įvykdyti, kad pagerintų jų sveikatą. Šitie pratimai gali būti įvykdyti su ar be įrangos. Ėjimas, pėsčiųjų žygis, plaukimas, joga, Pilates, tai chi, aqua risnojimas, vanduo aerobics, dauguma žingsnio aerobics, šokdamas ir kūno pasipriešinimo pratimų yra kai kurie iš žemų poveikio pratimų, kurie gali būti įvykdyti be bet kokios ypatingos įrangos. Keli, kurie gali reikalingas minimalios įrangos į dideles mašinas apima daugumos jėgos mokymo pratimų, trumpų mašinų, važiavimo dviračiu, besiiriančių mašinų, kayaking, laiptelis, mindantis mašina, rollerblading ir slidinėjimas.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Pagerintas Lankstumas

Žmonės, kenčiantys nuo nutukimo, gali turėti naudos labai iš pagerinto lankstumo. Padidintas lankstumas mažina juosmens skausmą, gerina cirkuliaciją, mažinti raumens įtampą ir įtempimą, padidėjimo diapazoną judėjimo ir trukdo sužalojimui. Kai kurie žemi poveikio pratimai, kurie padeda su lankstumu yra tai chi, joga ir Pilates.

Sumažintas Skausmas Nutukusi Patirtis Per Treniruotes

Aukštai poveikio pratimai nutukusiems žmonėms gali būti nepaprastai skausmingi. Būdamas nutukęs ir bandymas įvykdyti šituos pratimo tipus labai didina skausmą, kurį jūs patiriate per arba po treniruotės. Antra, žemi poveikio pratimai yra iš tikrųjų rekomenduoti kaip dalis skausmo vadybos programų žmonėms, kurie kenčia nuo chroniško skausmo ir medicinos sąlygų kaip fibromyalgia. Vandeninis veiksmas toks kaip plaukimas, vanduo aerobics ir aqua risnojimas yra tarp geriausių pratimų, kuriuos nutukę žmonės gali įvykdyti, kad sutrukdytų skausmui per pratimą, kadangi vanduo palaiko jų svorį. Kitas geras pasirinkimas eina, naudodamas gulinčius dviračius ir naudodamas trumpas mašinas.

Lengvesnis ant Nutukusių Žmonių Sujungimo vietos

Buvo žinoma, kad nutukę žmonės patyrė skausmą savo nugaroje, kojose, keliuose, ir klubuose po aukštų poveikio pratimų atlikimo. Jie taip pat patiria sunkų skaudamumą ir raumenų nuovargį. Net kai asmuo yra sveikame svorio diapazone, šitie pratimai taiko didesnę jėgą prieš sujungimo vietą, stuburą, raumenis, ryšius, sausgysles ir kitus jungiamuosius audinius. Nutukę žmonės turi nuspręsti įvykdyti žemus poveikio pratimus vietoj to, kadangi jie apima mažiau jėgos ant sujungimo vietos pastangas.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Pagerinta Jėga Nutukęs

Jūs išgirdote, kad posakio raumuo degina daugiau kalorijų negu riebalai. Kaip visi kiti, nutukę žmonės, pradedantys pratimo režimą, nori įtraukti tam tikros rūšies svorio mokymą. Dauguma žmonių mano, kad aukšti poveikio pratimai yra geriausi vieno dolerio banknotai raumens statybai. Tiesa yra, kad daugumos svorio mokymo pratimų yra žemi poveikio pratimai, tokiu būdu nereikia įvykdyti aukštų poveikio pratimų, kad gautų raumens naudos pašalpą.

Nuspręsdamas eiti žemesnis poveikis yra geriausias pasirinkimas žmonėms, kenčiantiems nuo nutukimo. Šitie pratimai gali būti įvykdyti su ar be įrangos ir pasiūlyti daug pašalpos. Žemai poveikio pratimai pagalba, kad pagerintų lankstumą, sumažinti skausmą, patirtą per treniruotes, yra mažiau įtempti ant sujungimo vietos, ir padidėjimo raumens jėgos. Nutukęs asmuo, norintis pradėti pratimo programą, turi konsultuotis su jų gydytoju, kad sužinotų, kurie pratimai yra teisingi jiems.

Rašyti komentarą