Nutukimas: tyliai kuras sudėtingos ir didelės rizikos ligos

parašė , 2016-02-09 11:23

Daug žmonių turi didžiules problemas dėl nutukimo, ypač kosmetika ar gyvensena, bet, iš tikrųjų – tikra įmonė turi būti sveikatos sutrikimais, į kuriuos tai daro asmenį linkusį. Riešuto kevale – buvimas nutukęs reiškia, kad jūs labiausiai tikėtina komplikuosite sveikatos sutrikimus. Todėl, paimkite nutukimą kaip labai rimtą sveikatos įmonę, kitaip jūsų gyvenimas būtų grėsmės akivaizdoje.

Riebalai yra paprastai ne blogai iki tol, kol tai lieka sveikose proporcijose, bet kai tik tai kerta tą barjerą ir viršija nenormaliai aukštas ir nesveikas proporcijas ir daro jūsų kūną iš tikrųjų sunkų – kurį turi svarstyti kaip priežastis įmonei. Kitaip tariant nenormaliai aukšta ir nesveika proporcija kūno riebalų, kuriuos paprastai svarsto kaip per sunki ar nutukusi sąlyga – tikruose terminuose, yra nepaprastai žalinga, ir jei paliktas nepatikrintas kuria nuniokojimą jūsų kūne, tyliai kurstydamas kelių labai sudėtingos ir didelės rizikos sveikatos sąlygas
Todėl, nutukimas yra tiktai sudėtingas sutrikimas, jungtas su keliomis sudėtingomis svarstomomis problemomis.

Faktai ir skaičiai apie Per didelį svorį

Nutukimas yra vienas iš pagrindinių pavojų globalinėms mirtims. Pagal KAS, apytiksliai 3.4 milijonai suaugusių miršta kasmet dėl buvimo per sunkus ar nutukęs. KAS YRA globaliniai apytikriai apskaičiavimai, atsiskaito apytiksliai 2 milijardai suaugusių kaip nutukęs. Visaapimantys apytikriai apskaičiavimai numato, kad daugiau kaip 10 % globalinių suaugusiųjų gyventojų yra nutukęs.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Kokios priežastys Nutukimas ir Per didelis svoris?

Svarbiausias nutukimo faktorius yra energijos pusiausvyros nebuvimas tarp sunaikintų kalorijų ir išleistų kalorijų; kitaip tariant, valgydamas per didelį skaičių kalorijų ir neleisdamas daug (pakankamai fizinės veiklos negavimas). Jei jūs imate dominuojantį scenarijų per Žemės rutulį, jūs galite surasti padidintą suvartojimą tankių energija maistų, kurie yra aukšti riebaluose, ir paskui trūkume fizinės veiklos dėl neaktyvios darbo gamtos didėjimo. Be to, į tai, kūno svoris gali būti rezultatu aplinkos, kultūros, socialinės ekonominės padėties, genų, elgesys be to.

Ligos ir Vaistai

Kartais medicinos sąlygos ir vaistai gali privesti prie nutukimo. Vaistai kaip antidepresantai ir steroidai gali padaryti atskirą naudos svorį. Sveikatos sąlygos kaip policistinis kiaušidės sindromas ir Cushing liga gali taip pat sukelti nutukimą.

Sveikatos Pavojai, Jungtiniai su Nutukimu

Jei jūs žinote sudėtingus pavojus, kad nutukimas neša, jūs niekada neleistumėte sau pasidaryti riebus. Jei jūs esate nutukęs, atsiminkite, kad kiti pavojai yra visada jungiami su nutukusiais žmonėmis:

Didindamas esophageal, gimdos, krūtinės, dvitaškio, inksto, kasos, tulžies pūslės, skydliaukės ir kitų vėžio tipų pavojų, nutukimas kelia grėsmę jūsų gyvybei.

Nutukimas daro jus linkusį į didelį kraujospūdį (Hipertenzija), diabetas, vainikinės arterijos liga ir kitos chroniškos ligos.

Kiti sveikatos sutrikimai, kurie yra jungti su nutukimu apima kepenis & tulžies pūslės ligą, respiracines problemas & miegą Apnea, aukšti cholesterolio lygmenys & aukšti lygiai triglycerides, Gynecological problemos (nenormalus menses, nevaisingumas), Osteoarthritis (išsigimimas kremzlės ir jos pagrindinio kaulo sujungimo vietos viduje)

Kaip Sutrukdyti Nutukimui?

Kad sutrukdytų nutukimui, jūsų tikslas turi būti, kad palaikytų idealų svorį arba dar, jei jūs esate nutukęs, tada jūs turite stropiai sekti kitus žingsnius, kurie yra lygiai naudingi tam, kad palaikytų idealų svorį ir pažeminti svorį.

- Išvenkite, kad riebūs turtingi ir cukriniai turtingi maistai – Suvalgytų maistus, kurie yra žemi riebaluose – Vengia, kad įtampa, nuobodulys ir nusivylimas – Sumažintų kiekį alkoholio, kurį jūs geriate – Vengia neaktyvios gyvensenos, didindamas jūsų veiklos lygmenį – Padidėjimas fizinė veikla ir vengia, kad neaktyvi gyvensena – Pasirodytų, aerobic pratimas – nenaudoja pakėlimų, eskalatoriaus, greičiau naudoja laiptelius – Žino skirtumus tarp blogų riebalų ir gerų riebalų ir taip pat blogų angliavandenių. Sumažinkite greito maisto ir užkandžio maistų vartojimą.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Gydytojas yra geriausias šaltinis, kad pasakytų jums, ar ligos, vaistai, ar psichologiniai faktoriai yra pagalba svorio padidėjimui ar sukūrimo svorio netekimui sunkiai. Visada kalbėkite su savo sveikatos priežiūros tiekėju prieš bet kokio pratimo svorio netekimui programos pradėjimą.

Yra jūs žinantis Paslėptą sudedamąją dalį, kurią jūs vartojate dažnai, bet nenujaučiantis fakto, kad ji kursto Nutukimą, Išleistas mus sužino, koks tai yra:

Ši sudedamoji dalis yra žinoma ultrašiuolaikinės nutukimo epidemijos priežastis, ir gamintojai pradėjo panaudoti tai vietoj kito senamadiško saldinimo atstovo todėl, kad tai saldžiau negu senamadiškas saldiklis, turi ilgesnį saugojimo laiką, tai pigiau, tai turi savyje 14 % daugiau saldinimo valdžios ir susimaišo gerai su kitais maistais be to. Paslėpta sudedamoji dalis yra Aukštas Fructose Grūdo Sirupas (HFCS). Tai turi savyje perteklių fructose, kuris yra metabolically trukdantis, ne geras jūsų kepenims. Tai elgiasi daugiau kaip riebalai kūne, o ne cukrus ir palaipsniui kuro nutukimas.

Tai tapo pagrindiniu saldikliu spūstyse, kečupas, mišrainės uždarai, apdirbo maistus, ledus, želė, duoną.

Rašyti komentarą