Nutukimas yra iš tikrųjų plačiai paplitęs

parašė , 2011-11-30 18:20

Toks, kas stuffeths. PUFFETHs. Jis, kas leidžia sau malonumą. IŠSIPŪTIMAS

Kalbėkime apie nutukimą šiandien, klasę. Kiek iš jūsų yra per sunkūs? Jūs esate nutukęs ar tik riebus? Jūs esate sunkus, kimus, didelių kaulų, maloniai storėjate, sudribęs, išskydęs, didžiulis, horizontaliai mestas iššūkį, didelis, didelis, papildomas didelis?? PAPILDOMAS PAPILDOMAS PAPILDOMAS DIDELIS?!?!

Yra kažkokia statistika ya: Jungtinių Valstijų gyventojų 2/3 yra – KAS RŪPINASI!! Mes pasiekiame, ta Amerika yra nutukusi. Tai yra duotas. Bet tai nėra apie tai, kiek kiti žmonės yra riebūs. Faktas yra, JŪS esate riebus, creditas ir jūs turite daryti dėl to kažką.
Sulėtėti. Laukite, jūs galite sulėtėti?

Aš nemanau, kad jūs galite pasiekti nedaug lėčiau. Jūs nebuvote į gimnastiką savaites!., kas yra tai?. Mėnesiai!?!

Gerai, išeiti.

Nekaltinkite to genetika taip pat. Pasiteisinimas sms paslaugos panėšėja į šaukštą fulls varškės sūrio: riebūs žmonės turi juos (ant jų šlaunų ir kaklo), tuo metu, kai sveiki žmonės valgo juos pusryčiams.

Galbūt aš įžeidžiau jus. Jūs atvykote, čia ieškodamas kažkokios pagalbos, petys, kad palinktumėte ant šiuo laiku, "aš NIEKADA nepasvėriau to daug mano visame gyvenime". Aš žinau. Bet aš neketinu pasakyti jums, kuriuo viskas ketina būti gerai. Kai žmonės liaujasi rūpintis apie jų sveikatą, jų svorį, jų higieną, ir jų kvapą, žmonės miršta.

Širdies liga (AKA HartDZ), vėžys, didelis kraujospūdis, inkstų nesėkmė, herpies. Kada nors išgirstas apie juos? Gerai, jei jūs nesurinksite savo akto ir išeisite su spurgomis, zidiniai McGriddles, ir Garbanotais kepsniais, jūs nesugebėsite išvengti baisios tiesos, kad jūsų gyvenimas yra dabar užvalkalo uždelsto veikimo bomba.

Palaimintas yra tie, kas badauja ir troškulys, kadangi jie laikosi savo dietų.

Gerai klasė, laikas kalbėti apie dalis.

Jūs žinote, kad, kai jūs išeinate, kad suvalgytumėte jus užsako lėkštę, kuri turi daugiau maisto ant to, negu vaikas Sibire maitinasi visais sms siuntimas metais? Jūs galėjote pamaitinti 4 vaikus, du paauglius, ir 1 suaugusį MĖNESĮ su tuo užkandžiu, įėjimo teise, ir desertu, jūs ir jūsų bendrininkas gėrėjotės praėjusiu savaitgaliu.

Bet rimtai, jūs turite maitintis mažiau.

Pasidarykime tikras sekundę. Jūsų dalių apribojimas yra svarbus ir ne tai kad sudėtingas. Padarykite tai kūdikio žingsniuose. Kai jūs išeinate, kad maitintumėtės su jūsų sutuoktiniu ar draugu, vietoj jūsų abiejų xtra didelio ansamblio gavimas, turėkite vieną asmenį gauti ansamblį, ir jūs tik gaunate sumuštinį ir turite kepsnius ir gėrimą. Pietaukite ir gaukite neribotą pakartotinį papildymą tam, kad verktumėte garsiai! Kaip sunkiai yra tai? Dabar jūs nenorėsite suvalgyti viso kepsnių kibiro savarankiškai.

Jei jūs nuolat apribosite savo dalies dydžius, netrukus jūs turėsite tortilją priešpiečiams ir esate prikimštas. Jūs nepasitikėsite trigubu mėsainiu ir šokolado servai spalvos pakratymu, kad užpildytumėte tą didžiulį jūsų pilviuką.

Dieta ir Pratimas panėšėja į Sausainius ir Pieną

Klasė, dabar, kai mes nustatėme faktą, kad jūsų valgymo įpročiai yra priežastis įmonei, atėjo laikas kalbėti apie pratimą. Jei jūs laikotės dietos, bet nesimankštinate, jūs galite pasakyti viso labo visoms jūsų viltims ir svajonėms apie buvimą mažiau riebus.

Aš sakau tai todėl, kad daug jūsų pasisuks į HCG dietą ar Atkins dietą ar kažką kvailo kaip tai. Jūs pasitikėsite kažkokia slapta formule, kad atsikratytumėte nuo visų jūsų sunkių problemų.

Gerai, tai neketina sumažinti tai.

Tiktai 300 kalorijų valgymas dieną neabejotinai privers jus prarasti svorį. Tai taip pat privers jus įeiti į kai kuriuos bjaurius svorio ciklus, ir jūsų skrandis pradės valgyti save. Jūs nenorite to.

Pokštas neturi marinti savęs badu, bet tiktai suvalgyti sveikus maistus ir padaryti, kad jūs mankštinatės dažnai.

Klasė atmesta.

Rašyti komentarą