Nutukimas yra truputis madingo žodžio šiuolaikinėje visuomenėje

parašė , 2016-09-05 21:26

Nutukimas yra truputis madingo žodžio šiuolaikinėje visuomenėje. Nutukimas yra sąlyga, kuri įvyksta, kai asmuo valgo daugiau energijos, negu jie naudoja. Kai mes vartojame daugiau energijos, negu mes degame, mūsų kūnas kaupia perteklių kaip riebalus. Tam tikras riebalų kiekis yra sveikas ir būtinas; tai padeda sušvelninti ir apsaugoti vidaus organus, pavyzdžiui, bet riebalų perteklius gali būti gyvenimo grasinimu ir būti išankstiniu keikūnu į nusiaubiančių ligų perteklių.

Nutukimas yra taip pat pasaulinė epidemija su Amerika, Europa ir praskinančia kelią Australija. Ryšys tarp didėjančio turto ir sveikatos trūkumo yra keistai nuoseklus; tai atrodo turtingesnis, šalis tampa didesniu tikimybė nutukimo jos gyventojų viduje. Nutukimo skaičiai yra versti tęsti pasiekti svirduliuojančius aukščius po visą pasaulį

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Viena iš didžiausių nutukimo sveikatos pasekmių yra diabetas, kuris egzistuoja dviejuose tipuose; tipas 2 diabetas yra nepatikrinto nutukimo atgarsis. Jei jūsų BMI (kūno masės indeksas) viršyja 30 tada, jūs esate klasifikuotas kaip nutukęs. Pavojus išvystyti tipą 2 diabetas pakyla koreliacijoje į asmens BMI. Vienas iš rakto samprotauja, kodėl tipas, kurį 2 diabetas vysto nutukusių žmonių yra, kad pilvo riebalai, aprūpinti kūne, tampa paveikti uždegimo; kūnas gamina kurstantį atsakymą ir kadangi jis daro taip kūną, tampa mažiau imlus insulino įtakai. Žmonės tada tampa insulinu, atspariu, kuris yra vienas iš pagrindinių diabeto generatorių. Jei jūs turite daug riebalų, aprūpintų aplink jūsų taliją ar skrandį, jūsų besivystančio tipo galimybes, 2 diabetas yra padidintas vadinasi, kodėl pilvo riebalai yra viena iš pavojingiausių riebalų formų turėti.

Surinkite 2 diabetą, natūraliai įvyksta daugelio žmonių per amžių 40, bet nutukimo normų kilimas turi, priveda prie net jaunesnių žmonių, diagnozuotų. Laimei surinkite 2 diabetą, gali būti pakeistas su pratimo ir sveiko valgymo kombinacija. Ar jūs esate liesas, per sunkus, ir nutukęs ar greitai diagnozuotas su tipu 2 diabetas, tai visada galima į prioritise sveikatą su maistiniu valgymu ir daug energingo pratimo. Panaudotas sujungime, šitie 2 metodai skatina teigiamą sveikatą.

Taip pat galima sumažinti pavojų sudaryti diabetą, net jei jūs esate genetiškai iš anksto nuteiktas. Vienas iš geriausių būdų padaryti taip sulaiko jūsų svorį viduje sveiko BMI diapazono, kuris tipiškai krinta tarp 18 ir 24.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Keli būdai pašalinti papildomą svorį apima:

- Gėrimas tiktai vanduo, kuris neturi jokio kalorijos turinio – Laikymas maisto žurnalo ir įrašas, kur jūs suklystate; galbūt jūs turite silpnybę šokoladui ar iškepėte paukštieną? – Dalies dydžio Registravimas, kaip aktyvus jūs esate ir kaip įvairus jūsų dieta yra; internetinis ar mobilus app toks kaip mano geros būklės bičiulis gali padėti jums laikytis, takas – Priešinasi potraukiui nupirkti kaloriją pakrauti užkandžiai; jei jie nebus aplink, jūs mažiau norėsite suvalgyti juos! – Pratimas bent jau 30 minučių kiekvieną dieną ir sukuria prakaitą

Rašyti komentarą