Nutukimas yra žudikas

parašė , 2011-11-30 13:51

Teisingai, įsitaisykite patogiai savo patogiame krėsle, prikimšdamas jūsų veidą traškučiais, jautienos mėsainiais, ir taip toliau. Atidėliokite kaip numesti svorio atgal, kuris gali alaus. Mes visi stebėsime jus, kadangi jūs lėtai skęstate į užmarštį. Yra jūs, gaudamas bet kokius skausmus per jūsų krūtinės ląstą, jūs turite būti, tai yra jūsų širdis, sakant jus, kažkas neteisinga. Prieštaraukite jums, jūs negalite išeiti su širdies priepuoliu, tai turbūt bus diabetas, kuris gauna jus.

Tai nėra graži perspektyva, bet tai yra tiesa, JŪS užmušate save.

Buvimas nutukęs padeda didžiulę įtampą ant širdies, su dideliu kraujospūdžiu, neužmiršdamas kaulo struktūrą ir sujungimo vietą.
Jūsų gyvenimo kokybė yra einanti žemyn spiralė. Jūs niekada nepasiekiate, koks nors pratimas dabar daro jus?

Tai galėjo būti jūsų svoriu, įkyri jums?

Keli faktai jums, kad apgalvotų ant pagal Profesorių Klim McPherson nuo Oksfordo universiteto. Nutukimo lygmenys Jungtinėje Karalystėje yra klubo nuoma Vilniuje versti pakilti daugiau kaip 70 % po kitų 20 metų, jei praėjusios tendencijos tęsiasi. Tai pridėtų 11 milijonų žmonių prie dabartinių 15 milijonų, kas reiškia, kad po dar 20 metų bus 26 milijonai nutukusių žmonių.

Tai padėtų didžiulį spaudimą sveikatos apsaugai.

Jūs galėjote sumažinti tą skaičių prie tokio, jei jūs tik darote savo gyvenimo apskaitą, JEI jūs padarytumėte smulkmeną savo dietoje, tai turėtų jūsų svorio padarinį ganėtinai skubiai. Jūs galite vis dar turėti kai internetine parduotuve drabuziu kuriuos traškučius ir alų, tai yra tik, jūs turite padaryti pakeitimus to, ką jūs valgote. Pabandykite valgyti daugiau žuvies, vaisiaus ir mišrainių, ir netrukus jūs pastebėsite skirtumą, jūs taip nedusite, ir jūs pradėsite jaustis daug geresnis. Lengvumas nuo duonos ir spurgų, sumažintų ant saldaus maisto suvartojimo. Pabandykite suplanuoti savo savą paprastą dietą. Yra daug laisvos pagalbos dietos įkūrime.

Nesijaudinkite dėl jokių pratimų; domenai tie atvyks vėliau, kai jūs jausitės iki to. Nors, jūs galėjote padaryti rankos pratimus savo krėsle, kaip aš sakau, lėtas, bet tikras, tai yra kelias.

Susižavėjimo Susidūrimo Dietų tęsimas nėra kelias, taip užmirškite apie juos. Svorio pralošimas per skubiai gali būti pavojingas, lengvas paprastas joks spaudimas būdas darbai geriausiai.

Nepraraskite širdies ir pasiduokite po savaitės, tik atkakliai siekite, svoris lėtai atitrūks, ir jūs turėsite didžiulį jausmą, kad jūs padarėte visa tai prie savęs savarankiškai.

Mano devizas yra, Nepraranda Širdies, Praranda Svorį.

Rašyti komentarą