Nutukimas: žinutė geros nuotaikos visi, kas uždėjo svorį šios Kalėdos.

parašė , 2012-07-20 08:44

Dauguma suaugusių uždeda du iki tris svarus papildomo svorio per Kalėdų šventes. To pakankamai, kad padarytų juos jausmu žemiau normalaus lygio ir žvilgsnio saldus patiekalas kresnas aplink taliją. Todėl, nėra nuostabu, kad kasmet vienas iš populiariausių Naujamečių sprendimų turi prarasti svorį. Šis tikslas yra retai įvykdomas, didžia dalimi todėl, kad jis retai apsvarstydavo. Tai yra panika matas, kuris dažnai netrunka daugiau negu kairieji per kalakutą ir faršo pyragus. Kasmet žmonės tęsia žemos kalorijos dietas. Šiandien tai gali būti Dukan dieta, praėjusius metus Atkins dieta ar dieta Tik greipfrutui. Šitas susidūrimas, laikydamasis dietos režimas turi vieną daiktą bendrai – jie nedirba. Bet kas gali apšviesti jų daugumą, iškęsdamas kelias secret klubas pusiau pasninkavimo savaites, bet tiktai du procentai išsaugo šį svorio netekimą daugiau kaip metus ar du
Kas būtina nėra laikinas jungiklis dietos, bet nuolatinis gyvensenos pakeitimas.

Jei jūs esate sveikas, tai nėra joks blogas daiktas, kad neštų mažą papildomą anglų masės matavimo vienetų sistemą. Kelios amerikiečių apžvalga parodė, kad vyrai, kurie buvo 15-20 svarų sunkesni negu jų ‘pageidaujamas’ svoris gyveno ilgiau, laboratoriniai tyrimai ir turėjo 80 000 mažiau pirmalaikių mirčių, negu jų plonesni dublikatai. Kitas studijavimas 14 345 vyrų, atskleistų, kad nepriklausomai nuo to, kiek svorio jie įgijo ar pralaimėjo per 11 metų periodą, tie, kas palaikė ar net pagerino jų geros būklės lygmenis nuleido bent jau 30 procentų jų pavojų mirti pirma laiko, ar nusileisti širdies priepuoliui, palyginti su tais, kas iškentė jų fizinės būklės smukimą. Taip valandėlę ignoruokite mastus ir susikoncentruokite vietoj to ties įgijimu sveikatos greičiau, negu prarasti svorį. Pasivaikščiojimas daugiau. Panaudokite laiptelius, o ne pakėlimus ir eskalatorius.

Stebėkite mažiau televizijos. Vidutinis amerikietis leidžia penkias valandas, dieną priklijuotas į idioto nešiojamą žibintą. Kas dvi valandas daugiau jie leidžia prieš dėžės padidėjimą savo mirtingumo koeficientą prie 13 procentų. Užuot siekęs galėjimą kokso nuo šaldytuvo, pakelkite ir padarykite naktiniai klubai Vilniuje save puodeliu arbatos. Tai neša toli kelias kalorijas ir turi savyje mažus kiekius catechins, kurie nuleidžia kiekį cholesterolio, sugerto žarna. Taip pat išreikškite mintį apie geros nakties miego gavimą, kadangi miego laboratorijų studijavimas rodo, kad temos, kas miega mažiau kaip šešios valandos turi tendenciją įgyti svorį ir išvystyti didelį kraujospūdį, Tipas, 2 diabetas su lydinčiais 48 procentais padidino pavojų nusileisti lemtingam širdies priepuoliui.

Kiti populiarūs Naujamečiai sprendimai turi patirti daugiau malonumo, iškęsti mažiau įtampos ir praleisti daugiau kokybiško laiko su šeima ir draugais. Šitų trijų tikslų persekiojimas taip pat padės jums prarasti svorį ir gerinti jūsų geros būklės reitingus. Tyrėjai Kalifornietiškame universitete surado, kad žmonės, kurie juokėsi bent jau pusvalandį diena – stebėdami komedijos filmus ar pramogines laidas – parodė kilimą daugiau negu ketvirtis jų ‘gero’ cholesterolio lygmenyse. Tai lyginosi palankiai su kilimu tik trijų procentų, parodytų prie tuose, kas paėmė standartinį cholesterolio vaistą be lydinčios kikenimo terapijos. Tokiu pat būdu mokslininkai Jutos universitete atrado, kad moterys audringose santuokose žymiai labiau tikėtina sukaups riebius indėlius aplink savo diafragmą ir išvystys didelį kraujospūdį ir pakeltus cukraus kiekio kraujyje lygmenis. Prašom nesijaudinti perdėtai dėl jūsų svorio. Naujuosius Metus, išdėstytus, kad padarytų naudą geroje būklėje, o ne nuostolius svoryje. Bet nepastumkite savo laimės per toli. Sumo imtynininkai dalyvauja kasdieninėje programoje įtempto jėgos mokymo, bet todėl, kad jie yra šiurkščiai nutukę, jų laukiama gyvenimo trukmė yra šiek tiek daugiau kaip 60 metų, kuris yra daugiau kaip dešimt metų mažiau, negu vidutinis Japonijos vyras.

© >

Rašyti komentarą