Nutukimo sveikatos pavojai ir gydymas

parašė , 2011-11-28 23:59

Aš esu įsitikinęs, kad jūs jau žinote, kad nutukimas yra epidemija Jungtinėse Valstijose. Rinkti duomenys rodo, kad nutukimas tęsia pakilti metai po metų. Tai turbūt zidiniai būtų gera mintis, jei jūs prioritized sveiki įpročiai į viršūnę jūsų į – tikrai įrašote į sąrašą. Kas net daugiau sugriauna yra, kad ne tiktai suaugę kenčia nuo nutukimo ir chroniškų ligų, kurios atvyksta greta jo, bet vaikai be to. Kad būtų tikslus, vaikystės nutukimas daugiau negu patrigubėjo po praėjusių 30 metų. Bet pagal kelis studijavimą, nutukimo kilimas lėtėja ir manytas būti dėl susijusios su sveikata žiniasklaidos ar biologinio nutukimo apribojimo.
Ką laikytų sveiku svoriu man?

Pagal Kūno Masės Indeksą (BMI), kuris yra nustatytas aukščio ir svorio, jei jūsų BMI yra 18-24, jus laiko sveiku. Jei jūsų BMI yra 18, ar žemiau jus laiko mažo svorio, kuris taip pat turi jo sveikatos sutrikimus. Jei jūsų BMI yra kur nors nuo 25-29, jus laiko per sunkiu. Jei tai yra tarp 30 serveriu talpinimas ir 39, jūs būtumėte nutukusioje kategorijoje. Ir kažką per BMI 39 laikytų nepaprastai nutukusiu. Atsižvelkite, kad raumeninis kultūristas su BMI 35 ne būtinai turėtų galvoje, kad jis buvo per sunkus. Tai yra todėl, kad BMI diagrama nesvarsto kūno riebalų procentinio dydžio. Bet jūs neturite turėti jokios problemos, skirstydamas kategorijomis save savarankiškai į vieną iš šitų grupių todėl, kad jūs turite turėti padorią mintį apie tai, ar jūs esate per daug raumeninis ar per sunkus.

Nutukimas nėra kažkas, kad laikytų savaime suprantamu ir jei jūs esate per sunkus ar nutukęs, negu jūs turite imtis veiksmų dabar ir padaryti būtinus gyvensenos pakeitimus, kad taptumėte sveikesnis. Daug sveikatos sutrikimų gali iškilti iš buvimo nutukęs tokio kaip širdies liga, rinkti 2 diabetą, lsmu sa osteoarthritis, tam tikrus tipus vėžio, didelio kraujospūdžio, aristokratiškos kilmės cholesterolio, ir kliudančio miego apnea. Nutukimas gali taip pat žymiai sumažinti jūsų laukiamą gyvenimo trukmę.

Aš neabejotiniausiai nebandau išgąsdinti bet ką su šia informacija, bet aš bandau nusiųsti žinutę, kuri galėjo potencialiai padėti kažkam nuspręsti pakeisti jų gyvenimą labui gerai esančio.

Ką patarimas gali būti duotas kažkam, kas yra per sunkus ar nutukęs?

Būdamas per sunkus ir/ar nutukęs neturi būti nuolatiniu daiktu. Labai galima pakeisti jūsų ateitį į sveikesnį.

Kas yra svarbiausias gydymas dėl nutukimo?

Dieta ir Pratimas! Kažkas nėra geriau negu niekas. Tiktai konfiskuotu automobiliu prekyba 30 pratimo minučių kiekvieną dieną gali žymiai padėti mažinti sveikatos pavojus. Jūs aišku žinote savo kūną geriau negu daugiau nieko, ar bent jau aš galvočiau taip. Tai pasakyta, nepastumkite savęs į kietą, kai jūs pradedate pratimo konfiskuotu automobiliu pardavimas programą. Tikras pokštas turi prasidėti nuo pagrindo ir palaipsniui sukurti save. Aš lavinu 5-6 dienas per savaitę, bet tai nereiškia, kad aš rekomenduočiau tą pačią mokymo programą kažkam, kas nesimankštino apskritai praėjusiais metais ir kenčia nuo rimtų sveikatos pavojų. Taip tik, kad parodytumėte jums teisinga kryptimi, pabandykite mankštintis 30 minučių, 3 dienas savaitę, kuris yra idealus. Tada po apytiksliai 3 savaičių, jūs galite nuspręsti padidinti tai į 4 dienas per savaitę. Jūs galėjote taip pat padidinti trukmę savo treniruotės į 40, 50, ar net 60 minučių. Bet aš nepatarčiau mankštintis daugiau kaip 90 minučių. Jūs norite įsitikinti, kad jūs sprendžiate protingesnis. Ne tikras kas pratimų tipai padaryti? Padarykite kai kuriuos širdies ir kraujagyslių pratimus, nueikite gražiam pasivaikščiojimui aplink jūsų kaimynystę, žaidimą su jūsų šunimi ar vaikais, pakelkite hobį kaip sodininkystė, prisijunkite prie gimnastikos ar galbūt bato stovyklos. Bet koks pratimo tipas nėra 100 kartų geresnis negu joks pratimas apskritai. Mano geriausias patarimas turi laikytis su jūsų programa. Nepasiduoti. Realiai tai nevyks per naktį, bet pastovumą, sunkų darbą, ir paskyrimas atneš jums geriausius rezultatus. Sužinokite geriausią kelią cardio, kad sudegintumėte riebalus.

O dėl dietos laikymosi bando laikytis tikrų maistų! Tai reiškia, jei jūs negalite medžioti to, žvejoti tai, užauginti tai, ar fermentuoti tai tada, jūs turbūt neturite valgyti to. Jei jūs niekada nemėgote vaisių, ir daržovės dabar yra laikas pradėti mėgti juos. Vaisiai ir daržovės ypač turi savyje būtinus vitaminus ir mineralus, kurie gali pakelti jūsų medžiagų apykaitą ir dalyvauti su prarastu svoriu. Jei jūs tikrai suklystate ir valgote kažką, kuris jūs žinote, kad jūs neturite turėti, taip nėra griežtam sau. Sudarykite protinį priminimą savo klaidos ir pabandykite sunkiau kitą kartą, nepaprastai skanus išblaškymas stoja skersai kelio į seksualų kūną. Pabandykite maitintis mažiau dažniau. Dalis jūsų maistas, jei jūs norite pagreitinti savo medžiagų apykaitą. Užuot valgę 3 didelius valgius bando vartoti 4-6 mažesnius valgius. Ir pabrėžimas ne leidimo per daug laiko, spoksančio į mastą greičiau, vaizduoja jūsų atlikimo progresavimą pagal tai, kaip jūs įtelpate į savo drabužius. Jūs niekada nežinote, jei jūs keičiate riebalus liesam raumeniui, kuris yra sunkesnis.

Pokštas turi Suplanuoti, Takas, ir Pakeisti jūsų programą. Tie veiksmai yra tokie tuo, ką aš svarstau, kad būčiau "3 Seksualaus Kūno raktai".

Mano paskutinis patarimas neturi būti išblaškytas mažų detalių, kurios paprastai tik tampa triuškinančios, ir dažnai priveda prie atsisakymo. Prašom… Nepasiduokite!

Aš taip pat suradau, kad apsupimas savęs savarankiškai su įsitikinusiais žmonėmis, kurie palaiko jūsų tikslus gali iš tikrųjų padėti jums protiškai ir emocionaliai. Nesiartinkite prie neigiamumo! Pasakykite kiekvieną, kuo jūs esate iki to, todėl, kad tai pakels jūsų nustatymą patikinti, kad jūs siekiate savo tikslą. Galiausiai, manykite, kad jūs galite padaryti tai ir manyti, kad tai galima. Supraskite, kad kažkas, prie kurio jūs nustatote savo protą gali būti įvykdoma.

Rašyti komentarą