Pajudėkite į tai: paprastas būdas prarasti svorį tuo metu, kai jūs miegate.

parašė , 2012-04-03 09:34

ikas. Nutukimas tiktai tapo didžiausia greitas kreditas problema 1960-aisiais, kai pasaulis ir jo žmona pradėjo apsikeisti arklio galią į raumens valdžią. Iki to laiko didžioji dalis namų ūkio galėjo leisti sau skalbimo mašiną, kuri reiškė, kad energija nebuvo daugiau išleista, plaudama drabužius rankomis. Sodai atvyko, kad būtų prižiūrėti, ne su rankų įrankiais, bet su užtvaros pjovikliais ir motorinėmis šienapjovėmis. Gamyklos darbuotojai daugiau neatliko pasikartojančių rankinių užduočių ant ilgų srovinių linijų, bet pasodino sukinėjimą rutulio formos rankenų komplekso automatizuotų mechanizmų didėjimas. Užuot ėjęs, kad dirbtų, tūkstančiai, perjungti į pakeitimą automobiliu. Londone, apžvalga atskleidė, kad vidutinis tarnautojas dabar važiavo mažiau kaip mylia dieną pėsčiomis
Su visiškai puse autobusų kelionės mieste būdamas mažiau kaip viena mylia ilgyje, kelionė, kuri gali apskritai būti dengiama skubiau pėsčiomis, Londoners greičiau lauks autobuso, lietuje ir staugiančiose audrose, negu lavins jų kojas. Šis hypokinetic poslinkis yra pagrindinė einamojo nutukimo maro priežastis. Mes pasidarome riebūs, ne būtinai todėl, kad mes maitinamės per daug, bet detaliau todėl, kad mes mankštinamės per mažai. Juodadarbiai Viktorijos epochos laikais suvalgė daug surogatinio maisto, ir išgertą mušimą alaus, dar jei jūs pažiūrėsite baidariu trasos į senas samdinių, angliakasių ir gilaus jūros žvejo fotografijas, jūs pastebėsite, kad niekas iš jų neturėjo svorio problemos.

Vieną kartą buvo manyta, kad vidurys paplitimo metų kyla todėl, kad raumenys turi neatskiriamą tendenciją pasisukti į riebalus. Tai yra visas paistalas. Jei mes maitinamės per daug, ir mankštinamės per mažai, neišvengiama, kad mes pasidarysime riebūs. Tuo pačiu metu mes esame įpareigoti prarasti raumens daugumą, bet šitie du medžiagų apykaitos pakeitimai yra vienalaikiai, o ne priežastiniai sujungti. Per daug dažnai mūsų problema yra, ne, greitas svorio metimas kad mes maitinamės per daug, bet kad mes mankštinamės per mažai. Ir tai turi beldimą į padarinį. Žmonės sako, kad jie yra sergantys ir nuvargę nuo buvimo per sunkus, kai, ką jie iš tikrųjų reiškia yra, kad jie yra sergantys ir nuvargę per buvimą per sunkus. Bet kas, kas yra per sunkus tikėtina bus linkęs į dusulį, paruoštą nuovargį ir reumatinius skausmus ir skausmus. Riebūs žmonės blanksta greitai. Tai reiškia, kad jie labiau tikėtina paims tai lengvas, ir galbūt paskatins save, imdami kai kuriuos saldžius maisto produktus, kai jų spiritas susmunka. Kino filmai grupės mergaičių, žaidžiančių salvės rutulį per vasaros stovyklą, parodė, kad tie, kas buvo per sunkus nejudėjo beveik devyniasdešimt procentams žaidimo palyginti su tik daugiau kaip puse tiems, kas nenešė papildomų riebalų naštos. Tiesa yra, jūs negalite būti sveikas ir riebus.

Vienas būdas paversti šį užburtą ratą į dorą ratą pradeda sukurti jūsų raumens masę. Venkite eskalatorių, padarykite kažkokią formą kasdieninio pratimo ir eikite, kad ir kada jūs galite. Daugiau raumens, jūs statote tvarkytoją, jūs pažiūrėsite, raumeniui daug kompaktiškiau negu riebalai. Tai taip pat atmes kai kurias iš jūsų perteklinių kalorijų, kadangi raumens kilogramas padegs maždaug tris kalorijas dieną, palyginti su viena kalorija, reikalinga palaikyti panašų riebalų svorį. Jei per kelias ateinančias savaites jūs galite padidinti savo raumens masę tik trimis svarais, jūs sudegsite apie papildomas 200 kalorijų dieną, kuris yra ekvivalentiškas apytikriai riebalų svaro praradimui kas 18 dienų. Kas yra daugiau, jūs padegsite papildomas kalorijas kiekvieną kartą kai, jūs keliate savo veiklos lygmenis, ir tai gali tęsti, net kai jūs žiūrite televizorių, ar užmigdote lovoje, kadangi kūno medžiagų apykaitos lygmuo lieka pakeltas keturias iki šešias valandas po to, kai pratimas yra paimtas. Visa šita pašalpa, ir jų tik raumens trukčiojimas toli.

Rašyti komentarą