Pašalpa sveikos gyvensenos – prekybinis ryšys su diabetu ir nutukimu.

parašė , 2012-09-01 22:59

Didelis įrodymo kūnas mano, kad nutukimas yra nepriklausomas rizikos veiksnys ankstyvam mirtingumui Vakarų kultūrose.

Nutukimas yra atsakingas už daug comorbidities, grupę problemų, pavadintų cardiometabolic liga, kurie apima lipid sutrikimą, hipertenziją, ir širdies ir kraujagyslių ligą. Be to, nutukimas didina pavojų ligų tokių kaip miegas apnea, ir keli vėžio tipai.

Ikidiabetinės valstybės ir tipas 2 diabetas mellitus yra ypač sujungti su nutukimu ir per dideliu svoriu.

Taip, kas yra sąsaja?

Ryšys kaip numesti svorio tarp nutukimo ir tipo 2 diabetas mellitus buvo nustatytas.

Atrodo, kad nutukimas ir svorio padidėjimas didina pavojų tipo 2 diabetas mellitus. Jei jūs prarandate svorį, surinkite 2 diabetą mellitus, pasveiksta, ir jūs mažinate galimybę tapti tipu 2 diabetikas, jei jūs esate didelėje rizikoje

Atrodo, lenktynės ir giminė yra taip pat rizikos veiksniai., Pavyzdžiui, Afrikos Amerikos moterys ir ispaniškai kalbančios moterys tame užsakyme yra kantrios grupės didžiausiame pavojuje nutukimui Jungtinėse Valstijose.

Nutukimo reikalai, bet… pirmas kreditas nemokamai

Studijavimas rodo, kad, nors jūs esate nutukęs ar per sunkus, yra kitų bruožų, kurie nustato, ar jūs esate pavojuje tapti tipu 2 diabetikas ar ne. Taip, su panašiu BMI, ir panašiais procento kūno riebalais, tai yra kiekis riebalų, sukauptų aplink pilvo organus, kas nustato rezultatą.

Atrodo, punktas yra, kad aukštesnis intuityvių pilvo riebalų kiekis nustato aukštesnį insulino pasipriešinimą, kur natūralus hormono insulinas tampa mažiau efektyvus mažinime cukraus kiekio kraujyje, ir jūs būsite linkęs turėti papildomus riebalus neteisingose vietose, toks kaip ląstelėse jūsų raumenų, ir jūsų kepenyse.

Todėl, kaip nutukęs asmuo tai yra tai, kas turi reikšmę, ar jūs esate jautrus insulinui ar atsparus insulinui.

Sveikos gyvensenos priėmimas gali pagerinti insulino padangos pigiau jautrumą.

Sveikos gyvensenos kolonos

Nors sveikų gyvensenos pasirinkimų pašalpa yra gerai nustatyta tarp bendro gyventojų skaičiaus, sveikatos apsaugos valdžios organai ir sveikatos priežiūros tiekėjai įdeda pastovias pastangas, kad atskleistų didelį svarbumą kitų sveiką gyvenseną, kad sumažintų pirmalaikį ligų pasirodymą.

Sveikos gyvensenos apibrėžimas apima:

Reguliari fizinio pratimo praktika (12 kartų per mėnesį).

Aukštas suvartojimas vaisių ir daržovių dietoje (5 porcijos per dieną).

Vengimas ar rūkymo liovimasis.

Saikingas alkoholio vartojimas (iki 1 gėrimo per dieną moterims ir iki 2 gėrimų per dieną vyrams pagal einamuosius Amerikos Žemės ūkio Skyriaus nurodymus).

Amerikos Diabeto Asociacija (ADA) ir Nacionalinė Širdis, Plautis, ir Kraujo Institutas (NHLBI), rekomenduoja, kad 5 %-10 % svorio netekimo įvykdytų kontrolę glycemia ir pagerintų tipą 2 diabetas mellitus simptomai.

Laimei, nepriklausomai nuo asmens BMI, atrodo, atsidavimas sveikiems gyvensenos įpročiams sumažina pirmalaikio mirtingumo ir comorbidities pavojų. Taip, net jei jūsų pastangos prarasti svorį yra nesėkmingos jūs galite vis dar turėti naudos iš sveikos gyvensenos priėmimo.

Rašyti komentarą