Patarimai, kad įveiktų nutukimą

parašė , 2011-11-13 15:58

Surogatinio maisto, putojančių gėrimų, įtemptos aplinkos ir geriausios kokybės greito gyvenimo pasaulyje ten yra įpareigotas būti liapsusais sveikatos priežiūroje. Nemokšiškumo rezultatas yra nutukimas. Vieną kartą nutukimo streikai, jūs negalite sėdėti ganėtinai ir būti užmiršęs į problemas, kurias tai meta ant jūsų. Jūs pradedate mankštintis sunkiai, prikimbate prie nerangios dietos, pasirodote piliulės ir sekate tam tikrų pinigų patarimus, čiupdamas svorio netekimo įstaigą. Todėl, ne tiktai jūs prarandate pinigus, jūs prarandate dvasios ramybę. Geros būklės programos kaip bato stovykla duotų jums pageidaujamus rezultatus pralaiminčiame svoryje, bet tačiau jūs zidiniai turite būti atsargus su savo įpročiais, jūs sekate dieną šiandien gyvenimą.
Maisto įpročiai svarbiausias nusikaltėlis nutukimo šiandieniame greitai žingsniuotame gyvenime yra surogatinis maistas. Maistai kaip picos, mėsainiai, keptos bulvytės ir kepsniai turi savyje labiau riebią gaminimo medžiagą negu bet koks kitas maistas. Prikimškite savo lėkštę daugiau daržovių ir vaisių; kai tik jūs darote įprotį suvalgyti juos, jūs lengvai užmiršite savo surogatinio maisto troškimą. Daržovės ir vaisiai turi savyje pluoštus, kurie sugeria nepageidaujamus riebalus nuo jūsų kūno. Palaikykite laiko stalą tam, kad turėtumėte serveriai hostingas maistą, ir išvenkite praleisti savo valgius. Turėjimas mažo kiekio maisto intervaluose yra geras greičiau, negu turėti didelį maisto kiekį tuojau pat.

Gėrimas habitsMyth: daugiau vandens gėrimas laiko jūsų kūną sveiką. Faktas: jūsų kūnas yra suprojektuotas, kad paklaustų kiekio vandens, kurio tam reikia. Tokiu būdu geriamasis vanduo už jūsų kūno gebėjimo nėra naudingas. Bet kitų gėrimų turėjimas, kai jūs trokštate yra žalingas. Putojantys gėrimai, karšti gėrimai ir alkoholiniai gėrimai nėra alternatyvos vandeniui. Jie ne tiktai turi savyje nesveikas sudedamąsias dalis, jie gamina žalingus kūno padarinius kai sunaikintas su surogatiniu maistu. Išvenkite turėti kitus gėrimus, kai jūs trokštate. Vietoj to, atjauninkite save su kokosiniu vandeniu ar tik paprastu vandeniu.

Televizija ir asmeninis kompiuteris habitsSitting prieš televiziją ar asmeninį kompiuterį su kino filmo žaidimu ir čepsėjimu lankstinukai ant kukurūzų spragėsių, keptų bulvyčių, keptas rutulys po rutulio atrodo jaudinantys. Bet tai lemtinga kūnui, kuris turi jūsų susijaudinimo stipriausią smūgį. Tyrėjai surado, kad žmonės ėda viršuje daugiau surogatinio maisto, sėdėdami prieš televiziją ar asmeninį kompiuterį. Išvenkite maitintis, žiūrėdamas televizorių ar dirbdamas ties asmeniniu kompiuteriu. Užpildykite savo vaisių rutulį, jei jūs negalite išvengti to.

Besimankštinančios įpročių Treniruotės serveriai hostingas vaidina svarbų vaidmenį svorio sumažinime. Dažniau negu ne žmonės nepajėgia valdyti reguliarią treniruotės sesiją dėl palūkanų ar darbo spaudimo trūkumo. Jūs galite jausti pasirodančius paprastus pratimus kaip dalyvavimas bato stovyklos pradinėse stadijose, bet kai tik jūs perduodate fazę, jūs surasite sunkumą įpročio sustojime. Tokiu būdu prikibkite prie pratimų komplekto, kol jūs nedarote to įpročiu. Jūs būsite nustebintas rezultatų, kurių tai duoda.

Dirbančio habitsToday pasaulis yra įsipareigojimų ir galutinis terminas. Kai tik galutinis terminas artėja, įtampos lygmens kilimai. Studijavimas parodė, kad, kad ir kada žmonės yra įtampoje jie yra linkę maitintis greitas svorio metimas daugiau, kad palengvintų spaudimą. Keli eina vienas žingsnis toliau ir išgertuvės sunkiai ant alkoholinių gėrimų. Ten, didindamas riebų turinį kūne. Versdamasis apmąstymu, klausydamas muzikos, žaidimas, leisdamas daugiau laiko su šeima yra kai kurios iš priemonių, kad atvėsintų jūsų nervus.

Prieštaraukite, jūsų habitsAll pasakė ir padarytas, tai yra protas, kuris kontroliuoja jūsų kūną. Stipresnis protas, lengvesnis, tai turi prarasti svorį. Prašom padaryti savo protą stiprų, nustatydamas tikslus ir galutinis terminas prarasti tuos papildomus kilogramus. Ir jei galimybė atvyksta, kad lankytų bato stovyklą, kad neprarastų jūsų svorį niekada bijotis ryžtis rizikai.

Rašyti komentarą