Patarimai, kad sutrukdytų nutukimui

parašė , 2016-11-24 17:00

Nutukimas nėra joks juoko klausimas, ir gali sukelti rimtus sveikatos sutrikimus, apimdamas širdies ligą, diabetą, ir depresiją. Tačiau, yra kai kurie paprasti patarimai, kad sutrukdytų nutukimui.

Vienas iš lengviausių būdų sutrukdyti nutukimui niekada nepraleidžia valgio, mažiausiai pusryčiai. Jei jūs praleisite pusryčius, jūs būsite linkęs persivalgyti ir todėl uždėti svorį vėliau.

Kontrolės dalies dydžiai. Užuot valgęs didelius valgius nedažnuose intervaluose, suvalgykite mažus valgius vienodais tarpais, tokiu būdu jūs niekada nebadaujate.

Neimkite kreipimosi pagalbos į susižavėjimo dietas todėl, kad jie nėra atsinaujinantys. Suvalgykite išlygintus valgius, kurie yra žemi ant kalorijų ir aukštai ant maistingų medžiagų. Apimkite visus maisto tipus į valgį, nuo vaisių ir daržovių į viso grūdo maistus

Laikykitės laisvas nuo įsotintų angliarūgštės gėrimų, tuščių kalorijų ir surogatinio maisto. Išgerkite pakankamai vandens, aštuonios stiklinės dieną.

Suvalgykite daug aukšto pluošto maisto todėl, kad jis turi mažiau kalorijų, ir vos tik bet kokius riebalus. Turtingo pluošto maisto maisto virškinimas yra lėtas, ir jūsų cukraus kiekio kraujyje lygmuo yra išlygintas. Jūs neišalksite dažnai, jei jūs suvalgysite turtingą pluošto maistą.

Kai jūs valgote ne namie, jūs galite lengvai pasirinkti sveikesnį pasirinkimą. Tarpeklis ant mišrainių ar sriubų ir eina lėtas ant pagrindinio patiekalo ar deserto.

Gaukite tinkamą baltymą todėl, kad jūs nenorite prarasti raumens. Suvalgykite soją, baltymo barą ar arachius. Bet neperdėkite baltymo bito, kadangi jis galėjo padėti jus rizikoje inksto susietoms problemoms.

Nedarykite išgertuvių – yra situacijų, kai valgymas tampa pakeitimu pykčiui, liūdesiui ar ekstremaliam džiaugsmui. Taip pat, identifikuokite savo gaidukus, ir sulaikykite taką to, ką jūs valgote ar kiek jūs maitinatės po tam tikromis situacijomis. Nesimaitinkite, stebėdamas žaidimą per televiziją, pavyzdžiui.

Gaukite reguliarų pratimą. Treniravimasis vidutiniškai bent jau 30 minučių kiekvieną dieną apsaugos nuo tų kalorijų. Jūs galėjote užimti smagią formą pratimo tokio kaip Zumba ar šokiai.

Partnerio pratimui turėjimas padeda todėl, kad tai atneša tam tikra prasme motyvacijos ir atsakingumo. Jūs galite apsikeisti pastabas ir pastumti vieną kitą, kad pasiektumėte jūsų tikslus.

Sulaikykite savo svorio taką, tokiu būdu jūs aptinkate, kiek svorio jūs įgijote iš anksto, ir prarandate tai anksčiau, negu tai taps didžiule problema.

Gaukite pakankamai miego, todėl, kad miego trūkumas gali priversti jus uždėti svarus.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Kiti metodai

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Yra tam tikrų vaistų, kurie gali padėti jums numesti papildomą svorį, bet jie neturi būti nupirkti per prekystalį. Geriau siekti patarimo centro, kuris siūlo svorio netekimo gydymą. Nepaisant gavimo pakankamai pratimo ir jūsų dalies dydžio kontrolės, jūs galite kartais uždėti svorį, dėl sveikatos svarstomų problemų ar genetinių priežasčių. Jei žingsniai tokie kaip pratimas, dieta ar vaistas neketina išspręsti jūsų problemą, jūs turite griebtis svorio netekimo chirurgijos.

Jūsų gydytojas yra geriausias teisėjas to, ar jūs turite pasirinkti chirurgiją ar ne, ar kokią chirurgiją jūs turėtumėte patirti. Chirurgija nėra stebuklo gydymas, ir jūs vis dar turėtumėte laikytis dietos, lavinti ir sekti sveiką gyvenseną.

Rašyti komentarą