Penki būdai Amerika gali turėti reikalo su savo nutukimo epidemija

parašė , 2011-12-25 15:07

Nutukimas yra epidemija Jungtinėse Valstijose, ir šiuo metu daugiau kaip 65 % gyventojų yra per sunkus. Kombinacija paskolos apdirbtų maistų, kurie yra nepaprastai tuščios angliavandenio kalorijos, greta technologijos, kuri sumažino fizinę amerikiečių veiklą privedė prie mūsų nacijos būdama vienas iš labiausiai riebių pasaulyje.

Yra 5 būdai, kuriais amerikiečiai gali prarasti kažkokį svorį ir su viltimi padaryti mūsų nacijos lašu kategorijoje kurios yra labiausiai riebios nacijos pasaulyje.

1. Gėrimo alkoholis po to, kai jūs užsakote pietus. Jei jūs geriate restorane ilgai prieš tą laiką, kai jūs užsakote pietus, jūs galite pradėti gauti mažą zvimbimą, ir jie gali nuimti jūsų uždraudimą kai prieita prie sukūrimo pasirinkimų nuo meniu, kurie yra sveiki
Laukimas, kol jūs neužsakote su aiškia galva ir paskui turėjimu kokteilio per pietus bus geresnis jums ilgame prabėgime.

2. Nupirkite sveikesnį maistą. Jungtinės Valstijos yra nacija greito maisto restoranų ir apdirbto maisto, kuris yra padėtas ant lentynos padangu restauravimo iranga dėžėje, kartone, ar konteineryje. Jei asmuo gali liautis pirkti surogatinį maistą ir nupirkti maistą, kuris yra aukštos kokybės naujas ir pilnas maistingų medžiagų ir iš tikrųjų gali kainuoti jiems mažiau žymiai ilgame prabėgime.

Jei jūs perkate, gamina, kuris yra naujas ir sezoną, paprastai tai gausu ir bus įvertinama parduoti. Jūs galite taupyti didelius pinigus, prisijungdamas prie maisto paukščių aptvaro. Pirkimas užšaldytų vaisių ir daržovių gali būti puikia alternatyva, kadangi jie vis dar turi dideles maistingas medžiagas juose, ir dažnai laikų skonis yra išsaugotas. Taip pat pirkimas džiovintų maistų kaip viščiuko žirniai ir pupos gali duoti asmens aukštos kokybės baltymą ir taip pat būti geru pirkiniu tuo pačiu metu

3. Tipiškas amerikietis vartoja 35 arbatinius šaukštelius cukraus diena. Tai yra tipiškai dalis ir ryšulys valgyti didžiulį apdirbtų maistų kiekį, ir jūs taip pat pasiekiate daug, kurie įvyksta natūraliai vaisiuose ir daržovėse. Jei jūs pradėsite skaityti etiketes maisto, naktinis klubas kurį jūs perkate, jūs surasite cukrų vardan sudedamųjų dalių tokių kaip gliukozė, medus, dekstrozė, fructose, maltose, sacharozė, tik kad pavadintumėte kelis.

4. Gaukite daugiau miego. Nesėkmė gauti pakankamai miego gali privesti prie gausių sveikatos sutrikimų. Taip pat kažkoks tyrinėjimas parodė, kad daugiau miego gavimas gali sumažinti tendencijas tam, kad padarytų blogus maisto pasirinkimus.

5. Mankštinkitės sms siuntimas daugiau. Kai jūs žiūrite į fizinę Jungtinių Valstijų veiklą, mes esame beveik visa laiką žemai. Jei jūs dirbate ties 3-iosiomis grindimis pastate, pabandykite prieiti prie laiptelių kiekvieną dieną, eidamas į ir nuo darbo. Išėjimas pasivaikščiojimui kartą per dieną su jūsų šunimi ar jūsų partneriu gali būti puikia forma pratimo apytiksliai 30 minučių kelios dienos savaitę. Pratimas net padeda, jei asmuo valgo greitą maistą reguliariai. Tai visiškai nesujungia kovos greito maisto valgis, bet tai tikrai padeda su asmens kraujagyslėmis ir potencialiai mažina širdies ir kraujagyslių ligą.

Rašyti komentarą