Pilvo nutukimas: kodėl mes visi turime kontroliuoti mūsų klubą, kad išeikvotume santykį!.

parašė , 2012-11-03 11:07

Yra kai kurie paprasti daiktai, kuriuos mes iš tikrųjų galime padaryti savarankiškai, kad užmestume akį į mūsų sveikatos padėtį. Klubas į Talijos Santykį yra paskolos lengvas būdas matuoti sveikumą. Viskas kurio jums reikia yra esanti kasetė. Mūsų talijos perimetras, išmatuotas bamboje, turi būti mažesnis negu jūsų naujoviškas perimetras. Jūs turite išmatuoti savo klubus plačiausiame jūsų klubų ir smūgio punkte. Jei jūsų talija nėra mažesnė, jūs turite rizikos veiksnį tam, kad turėtumėte širdies priepuolį. Papildomai, jei mūsų talijos matavimas yra didesnis negu 39. 6" vyrams ar 39" moterims, jūs turite kitą rizikos veiksnį.
Suprantama, kad riebalai, aprūpinti aplink skrandį yra blogesni mums negu riebalai, kurie surado kitur. Pilvo riebalai yra daugiau, negu tik laikymo vieta, kur papildomos kalorijos atsiduria. Greičiau, apie tai turi galvoti kaip aktyvi kurstanti kūno dalis, išspjaunant kurstančią medžiagą, lėtai gadinant mūsų organus ir kraujagysles ir pagalbą musculoskeletal skaudamumas! Kuo didesnis aplink jus yra, tuo daugiau įsiliepsnojimo jūs gaminate. Pilvo nutukimas iš tikrųjų yra didesnis rizikos veiksnys širdies ir kraujagyslių ligai ir diabetui negu kitas kūno nutukimas. Tai yra greitas kreditas internetu rizikos veiksnys silpnaprotystei, be to. Nesenas medicinos tyrinėjimas surado tiesioginį santykį tarp svorio problemų ir vėžio taip pat.

Maistai, kurie prisideda prie pilvo nutukimo yra trans-riebalai ir cukrus. Kad išvengtumėte trans-riebalų, nesiartinkite prie maistų, kurie turi savyje žodį "hydrogenated" kur nors sudedamosiose dalyse. Dažnai laikų maistas girs "0 gramų Trans Riebalus!" kai tikrovėje jie turi savyje iki. 5 gramai trans-riebalų kiekvienai kreditai bedarbiams porcijai. Teisiškai, maisto kompanijoms leidžia padaryti tai. Tai panašu į leidimą, kad maisto produktas reikalauja savo padarytos iš 100 % jautienos. USDA leidžia tam reikalauti to, jei tai yra iš tikrųjų 50 % jautiena ir 50 % kažkas kita. Byla prieš Kukurūzų paplotėlio Skambutį anksčiau metais atnešė šią temą mūsų dėmesiui. Baltų miltų, grūdo sirupo ir valytų grūdų turi visi išvengti. Jie prisideda prie svorio padidėjimo, cukraus kiekio kraujyje smaigalių, ir aukštesnių insulino lygmenų ir infekcijos. Kaip pusės pastaba, Amerikos Dietinė Asociacija mano, kad ji yra dėl 25 % gerai mūsų kalorijų, kad atvyktų iš pridėto cukraus, atspindėdama nuomonę apie cukrinę pramonę. Likusi dalis pasaulio nori, kad mes užbaigtume suvartojimą į dešimt procentų mūsų visų kalorijų.

Taip dabar jūs turite paprastą sveikumo vertinimą, kuris ima sekundes užbaigti. Jei jūsų talija yra didesnė negu 39" aplink, ar matai, didesni negu jūs naujoviškas perimetras, darbas, kad pakeistų tai. Nuspręskite gyventi sveikesnis. Įsitikinkite, kad jūs turite pratimą, ir jūs turite sveiką valgymo planą, ir susitelkiate ties tuo šalinti trans-riebalus ir cukrų apskritai, ir jūs būsite ant savo kelio į geresnį gyvenimą.

Aš tikiuosi, kad jūs suradote šią naudingą informaciją. Jei jūs norėtumėte pasimokyti daugiau, susisiekite su savo vietine chiropractic rūpinimosi priemone.

Rekomendacija: Cirkuliacija, 2008-01-04 Vol. 117, puslapiai 1624-1626; Lancetas, Vol. 366, Svarstoma problema 9497, 2005-11-11, puslapiai 1640-1649; Neurologija, 2008-03-26; pasaulis yra Riebus, daktaras Barry Popkin, 2009, puslapiai 127-128.

Rašyti komentarą