Planavimo svorio valdymo dietos?

parašė , 2011-09-26 23:20

Jei jūs jau kirto plonas nutukimo linijos ir yra šiek tiek arba labai antsvorį, planavimo gera svorio valdymo dietos bus naudinga jūsų sveikatai ilgainiui. Tai apima planavimo įtraukti teisė ingredientai, taip pat teisę tvarkaraštį padėti tiktų svorio valdymo tikslus, kad jūs nustatyti sau.

Bet taip sunku, kaip atrodo suformuluoti teisė svorio valdymo plano neprisijungus, tai daug paprasčiau lyginti įrodymai ir informacija iš interneto ir sukurti strategiją, kuri padės sukurti tvirtą mitybos schema – kurios jų neatitinka, lašai jums nutukimo radaro, ir taip pat išvengiama alkinimas jums iki nulio skaičiaus!
Jei žemiau yra 5 patarimų, kurie padės jums planuoti dietos svorio valdymo be perduoti svorio netekimas atsiliepimai ir kitų svorio valdymo sistemų, nes mes sukaupė visas informacijos bazė čia jums –

• Išvengti Rich maisto – riebalų ar cukraus turtingas maisto patiekalus reikia vengti taip pat smarkiai kaip a elnių išvengiama pakuotės vilkai. Ne, šis metafora buvo ne drąsiai, kaip Didžioji riebalų, kad dėl savo Talėja stosy iš šių patiekalų, ir jis yra tik bandymo metu, kad jūsų skrandžio bus kova su nuolat išjungti puodą pilvo iš sudarančių be jūsų pastebime tą patį!

• Valgyti mažesnių porcijų – mažesnių porcijų maisto produktų, įskaitant atsižvelgdama mažesnių plokštelės (loginio pagrindo) yra veiksmingai išlaikyti svorio valdymo dietos, žymės ir efektyviai. Kuo daugiau jūs imtis savo plokštelės, tuo sunkiau, jis bus išlaikyti atpjovas, ir todėl, lengviau dietos diagramos suskirstyti, išnyksta kaip jūs gorge žemyn vieną hamburger po kito kalorijų skaičius!

• Gerti daug vandens – vandens yra apetitas suppressant. Jei nežinojo, tai, parašykite jį kažkur. Ne tik geriamojo vandens padeda jums hidratuotu, jis taip pat veikia kaip didelis įtraukimo į svorio valdymo sistemos dietos planą, kad jums būtų turėti chalked sau. Gerti vandens (arba daugiau) 8-10 akinius, jei fizinės veiklos ar dirbti, ir bus gyventi sveiką liniją dešinėje pusėje!

• Vykdyti komplimentų svorio metimo-tik valgyti mažiau ir vyksta apie tas pats, kaip jūs anksčiau tai bus pagrindinė problema, svorio valdymo tikslams pasiekti. Šviesos pratybas, Aerobika ar darbo, sporto programose kaip joga arba Tai-Chi gali padėti komplimentų savo svorio netekimas pastangas ir rezultatus daug mažesnis laiko tarpą nei jūs išugdyti maniau įmanoma.

• Poilsio gerai-miego ir poilsio yra du pagrindiniai invazija, kad dietos kalbama į. kodėl? Todėl, nepriklausomai nuo to, kaip gerai jūs sukūrėte, svorio valdymo mitybos planas, jei jūs ne miegoti ar poilsio teisė, jūs tik ketina įgyti svorio atgal į savo Talėja per savaites gulėti išjungti dietos! Tai viskas, jums reikia sukurti svorio valdymo sistema, kuri apima puikus dietos, padėjėjų!

——-

Dėkojame svarstymui, dirbti kaip mokslininkas, Londonas, Anglija, ieško svorio valdymo ir svorio valdymo patarimai, jei turite klausimų ar komentarų apie mano straipsnis palikite juos toliau taip pat apsilankyti šios masės nuostolių Atsiliepimai svetainėje daugiau tokios informacijos.

Rašyti komentarą