Priežastys nutukimo ir kaip prarasti svorį greitai

parašė , 2012-01-29 19:56

Nutukimas yra medicinos sutrikimas, kuriame kūnas sukaupė per daug kūno riebalų, kurie gali sukelti nepalankius padarinius į kūną. Nutukimas didina grėsmę turėti kitas ligas tokias kaip diabetas, širdies liga, didelis kraujospūdis, osteoarthritis, ir specifiniai vėžio tipai. Nutukimas yra zidiniai daugelio faktorių rezultatas. Šitie faktoriai apima šeimos istoriją ar genetiką, lėtą medžiagų apykaitą, gyvensenos įpročius, per daug maisto suvartojimo, ir pratimo trūkumo.

Pagrindinė priežastis, kodėl žmonės tampa nutukę yra tokia, kad jie ima daugiau kalorijų negu, kas reikalinga kūno kasdieniniu pagrindu. Nenaudotos kalorijos bus paverstos į riebalus. Jei tai tęs laiko ilgą periodą, tai prives prie nutukimo.
Kadangi nutukimas stato asmenį daugeliui pavojų ligose, prarasdamas svorį gali padėti. Nutukęs asmuo turi sužinoti, kaip padaryti baidariu nuoma nuolatinius jų dietos pakeitimus, kad išspręstų svorio problemas. Yra truputis maistų, kad išvengtų, kad prarastų svorį:

• riebūs maistai tokie kaip margarinas, sviestas, mėsos patiekalai, ir iškepti maistai • maistai su aukšta druska ir cukriniu turiniu • alkoholis

Kaip jūs galite prarasti svorį greitai? Gerai, yra keli pasiūlymai jums, kad prarastų svorį ir atsikratytų nuo nutukimo.

1. Turėkite vandeninę dietą. Ši dieta apima iš viso 64 skystų šalto vandens uncijų gėrimą vienodais tarpais. Išgerkite stiklinę vandens prieš valgymą jūsų valgio ar jūsų užkandžio. Tai padaroma, kad malšintų jūsų apetitą, priverčiant jus jaustis pilna. Neturi būti jokių saldiklių, pridėtų sms internetu prie vandens, ir valgiai neturi būti pakeisti vandeniu.

2. Turėkite sultis detox dieta. Ši dietos rūšis apskritai trunka vieną iki tris dieną. Tiktai vaisius ir augalinės sultys gali būti paimti per šią dietą. Sultys praplaus toksinus ir pašalins svarą vandeninio svorio nuo jūsų kūno.

3. Turėkite kopūsto sriubos dietą. Pasakoma, kad ši dietos rūšis priverčia jus prarasti tiek daug, kiek 10 svarų jūsų svoryje vieną savaitę.

4. Turėkite dietą be druskų. Šioje dietos rūšyje, jums neleidžia suvalgyti kažką sūraus. Ši dieta padeda jums prarasti vandeninį svorį, šalindama vandeninį užlaikymą kūne.

5. Išvystykite gydantį individualizuotą valgio planą. Iliustracija lauke, kiek jūs maitinsitės kiekviename valgyje ir pasirinkti valgius, kurie turi sveiką balansą vaisių, daržovių, žemi riebalai pieniniai ir visi grūdai. Jūs turite padaryti planavimą iš anksto išvengti valgyti aukštos kalorijos maistus.

6. Nepraleiskite valgių. Sveikų pusryčių valgymas padės jums turėti gerą medžiagų apykaitos procesą likusiai daliai dienos.

7. Gėrimo vanduo vietoj sodos, alkoholio, kavos, ir sulčių.

8. Užimkite laiką, kad lavintumėte ir sudegintumėte truputį riebalų!

Svorio pralošimas greitai sukelia kaip savidisciplinos ir atkaklumo partija. Vis dėlto, daiktų darbas, kad prarastų svorį tikrai duos palankius rezultatus jums ir jūsų kūnui. Būdamas sveikas ir kova su nutukimu apskritai yra ilgesnio ir laimingesnio gyvenimo priežastis.

Rašyti komentarą