Problemos su nutukimu – 5 spąstai, kad išvengtų ir sustabdytų nutukimo epidemiją (nedaro jų!)

parašė , 2013-11-16 22:27

Milijonai kasdienių veido problemų su nutukimu. Nutukimas yra labai rimta sąlyga ir neturi būti paimtas lengvai. Yra be abejo nutukimo epidemijos.

Tam gali sutrukdyti? Epidemija gali būti pakeista?

Jei jūs esate nutukęs, ar pavojingas svarsto šituos 5 spąstus ir įtraukia juos į jūsų gyvenimą su jūsų nutukimo mūšiu.

Spąstai 1 – aš turiu blogą genetiką

Tai labai paplitę pasiteisinimas ginti buvimą per sunkus ir nutukęs. Nesvarbu, koks genetika jūs pasiekėte nuo savo tėvų, ar geras ar blogas gali taisyti blogą dietą ir veiklos ar pratimo trūkumą.

Užuot kaltinęs jūsų geno baseiną ima atsakomybę už tai, ką jūs darote. Paimkite atsakomybę už tai, kas jūs įdedate savo burną ir kiek veiklos jūs darote. Jūs negalite suversti atsakomybę amžinai; galų gale jūs turite paimti atsakomybę už savo veiksmus

Spąstai 2 – aš turiu skydliaukės problemas

Kažkoks pateikia kaip pavyzdį, tai gali būti įstatymine priežastimi to, kad būti nutukę. Bet kitiems tai yra kitas pasiteisinimas ar policininkas lauke.

Net jei jūs tikrai turite lėtą ar vangią skydliaukę yra daug maistų, kuriuos jūs galite suvalgyti, kad pagreitintumėte jūsų medžiagų apykaitą. Kiaušiniai, lašiša, brokolis, juodos pupos, ir citrusiniai vaisiai yra keli dideli pavyzdžiai.

Spąstai 3 – aš neturiu laiko mankštintis

Dauguma žmonių turi geriausios kokybės įtemptus grafikus, ir jie neturi laiko padaryti viską, kurio jie nori. Bet neleiskite savo įtempto grafiko trukdyti jums spręsti. Reguliarus pratimas bent jau 3 kartai savaitę gali sustabdyti ir sutrukdyti svorio padidėjimo problemoms.

Klausimas. Jūs turite 10 iki 20 minučių dieną, kad skirtumėte treniravimuisi?

Jūs galite konstruoti kokybišką treniruotę, kuri trunka 10 iki 20 minučių aplink jūsų sąrašą. Raktas turi gauti jūsų širdies normą iki nudegimo kalorijų.

Spąstai 4 – aš esu per senas

Kad ir kada kažkas naudoja šį pasiteisinimą, aš skubiai klausiu jų, jei jie žino, kuo Tony Horton yra (jis yra P90X kūrėjas). Tada aš atnešu tai jų dėmesiui, kad jis yra jo 50-ųjų viduriu.

Jis yra geresnėje formoje negu didžioji dalis gyventojų, ir jis yra jo 50-aisiais. Jis yra daugiau įplėštas negu dauguma vaikinų jų 20-aisiais.

Spąstai 5 – aš neturiu energijos mankštintis

Tai juokingas pasiteisinimas kadangi jūs iš tikrųjų esate daugiau aktyvintas kai jūs treniruotė. Jei jūs tempiate smūgį, įdedate greitą treniruotę, kad pakeltumėte jūsų energijos lygmenis.

Didelis klausimas kurį jūs turite užduoti savarankiškai yra… Aš mėgstu, kai aš pats pakankamai rūpinuosi mano kūnu? Kai jūs atsakysite šį klausimą sąžiningai, jūs susidursite su savo problemomis su nutukimo galva ant ir užkariausite juos.

Rašyti komentarą