Reikalaukite grąžinti intuityvų valgytoją iš vidaus

parašė , 2013-03-24 22:58

Įsivaizduokite, jei jūs turėjote visus pinigus, jūs kada nors išleidote dietos programoms, ką jūs galėjote nupirkti? Briliantiniai auskarai, auksinis laikrodis, naujas automobilis, vasarnamis? Neabejotina, kad tos dietos dirbo jumyse… trumpalaikis. Bet kas įvyko po to, kai jūs išėjote dieta? Daugiau negu tikėtinas, tie svarai pralaimėjo, sugrįžo su papildomais poros bonuso svarais. Dauguma dietų dirbs todėl, kad dienos pabaigoje, kai jūs sumažinate savo šiluminį suvartojimą, jūs prarasite svorį. Bet dauguma žmonių atgauna svorį, prarastą todėl, kad jie nepajėgė padaryti visą gyvenimą trunkančius elgesio pakeitimus. Lengviau sekti taisyklių kreditai internetu sąvadą ar iš anksto suplanuotus meniu ir pamatyti neatidėliotinus rezultatus negu atkreipti dėmesį į įpročius, kurie privertė juos uždėti svorį pirmiausia
Štai kodėl po jų dietos sekimo vadovauja laiko laikui, ir galbūt net jų tikslo svorio pasiekimui, jie galų gale įgyja tai atgal. Yra paprastai gaidukas, kuris įvyksta, būti tuo emocionali netvarka, pagrindinis gyvenimo pakeitimas ar plečiantis darbą pagerank pabrėžia, kad priverčia asmenį pasisukti į maistą patogumui.

Daugiau kaip dvidešimt penkerius metus, kad aš buvau privačioje praktikoje, aš pasakiau mano klientams, kad aš "nedarau dietų". Dieta yra "keturių raidžių žodis", kad nebūtų naudojama mano įstaigoje. Aš kuriu pritaikytus valgio planus žmonių, specifinių jų maistiniam poreikiui. Aš tariuosi ant elgesio pasikeitimo technikos ir strategijų ir pabrėžiu reikalingumą pakeisti blogus valgymo įpročius, tokiu būdu jie gali palaikyti savo svorio netekimą amžinai. Tačiau, tuo metu, kai aš turėjau didelį procentą klientų, kurie pasiekė tikslo svorį ir palaikė tai daugelį metų, aš pastebėjau, greitieji kreditai internetu kad daug klientų iš tikrųjų naudojo pritaikytą valgio planą kaip tik kita dieta, ar kitas taisyklių sąvadas kai ir kiek maitintis. Aš supratau, kad turi būti kitas būdas padėti tiems asmenims, kurie kovojo su per dideliu svoriu/nutukimu visi jų gyvenimai, tęsdami ir nuo kiekvienos dietos, kuri smogia rinkai. Ką aš atradau yra sąvoka, pavadinta Intuityviu Valgymu.

Kiekvienas asmuo gimsta su natūraliu instinktu, kad žinotų, kada jie alksta ir turi maitintis ir kai jie yra patenkinti pakankamai, kad liautųsi maitintis. Galvokite, kai jūsų vaikai gimė. Ar jūs maitinote krūtimi ar maitinote iš buteliuko savo kūdikius, jie verks, kai jie alko ir nustumia, kai jie buvo pilni. Turintys galvoje be to tėvai (aš pats savarankiškai įtrauktas) mes pasakytume "ne, ji nesimaitino pakankamai; yra dar 3 uncijos formulės, kurią paliekama butelyje". Ir mes pabandytume pamaitinti kūdikį daugiau, ir kūdikis nustums vėl. Kai tas kūdikis tapo šiek tiek vyresnis ir sėdėjo aukštoje kėdėje, mes būsime šaukšto perdavimas ją ir bandyti visas žaidimų rūšis, skraidindami šaukštą žirnių per orą į dainą, kad gautume ją maitintis daugiau. Ir paskui kai jie buvo pradedantys vaikščioti kūdikiai, bėgantys aplink namo žaidimą ir nenorą sėdėti, kad suvalgytų priešpiečius, mes jaudinsimės, kad jie būtų alkani. Bet iš tikrųjų, mūsų vaikai rodė tai, kas buvo įgimta jiems… gebėjimas maitintis kai alkanas ir sustojimas kai pilnas. Taip, kas vyksta per tuos metus, kai jūs tampate suaugusiu? Kodėl jūs negalite parodyti šio to paties gebėjimo?

Gerai, kai kurie žmonės galėtų sugebėti žvalgytis atgal į jų vaikystę ir atsiminti, kad jie buvo padrąsinti "valyti savo lėkštę", jei jie norėjo deserto, ar sutvarkyti jų kambarį, ir jie nueis ledų malonumui. Jie taktika, visi nuėjo prieš tai, kas buvo natūralu. Ir kadangi jūs pasidarėte vyresnis, natūralus gebėjimas prisiderinti į jūsų alkį ir persisotinimo ženklus buvo toliau sunaikintas multimilijardo dolerių dietos verslo ir žiniasklaidos neapsaugojimo naujausios susižavėjimo dietos, paskutinės dietos knygos ar garsenybės, skatinančios kažkokį dietos triuką.

Intuityvus valgymas yra charakterizuotas, maitindamasis pagrįstą fiziologiniu alkiu ir persisotinimo ženklais, o ne situaciniais ir emocionaliais ženklais. Taip tiesiog pasakytas, jūs maitinatės, kai jūs alkstate, ir jūs sustojate, kai jūs esate patenkintas. Jūs nesimaitinate dėl nuobodulio, vienatvės, liūdesio, laimės, įtampos ir susirūpinimo. Jūs nesimaitinate todėl, kad jūs esate laisvame bufete, ar todėl, kad yra sausainių ant posėdžių salės stalo. Jūs nesimaitinate kvailai, čepsėdamas ant keptų bulvyčių krepšio, žiūrėdamas televizorių. Jūs neužsiimate "sąlygojamu valgymo elgesiu" tokiu kaip arimas per kibirą kukurūzų spragėsių kino filmuose todėl, kad "tai yra tuo, ką jūs darote kino filmuose… valgo kukurūzų spragėsius." Jūs maitinatės tiktai, kai jūsų kūno signalai sako jums, kad jūs alkstate, ir jūs sustojate, kai jūs esate patogiai pilnas.

Kiekvienas per sunkus asmuo, kovojantis prarasti svorį, laidoja šį intuityvų valgytoją jų viduje. Problema yra tokia, kad jūs ieškojote tos stebuklingos kulkos, kuri gaus svorį šalin DABAR. Tokiu būdu jūs bandote vieną dietą po kito, tiktai kad būtumėte nuviltas, kai jūs atgaunate svorį. Jūs užbaigiate su labai nedaug pasitikėjimu savimi savarankiškai, jūsų kūnu ir maistu, kurį jūs pasirenkate. Aš noriu, kad jūs žinotumėte, kad jūs nesate toks, kas nepasisekė. Tai yra dietos, kurios nuvylė jus! Taip, kaip jūs tampate intuityviu valgytoju? Kaip jūs reikalaujate grąžinti tai, kas jūs gimėte su tuo padės jums prarasti svorį, kada nors netęsdamas kitos dietos?

Yra 3 būdai pradėti jus:

1. Atmeskite dietos mentalitetą! Priimkite sprendimą, kad liautumėtės laikytis dietos! Išmeskite visas dietos knygas, kurias jūs turite, visi ikiatspausdinti meniu nuo žurnalų, kuriuos jūs išpjaunate ir visos dietos taisyklės ir dietos maistai, kuriuos jūs pabandėte. Padarykite įsipareigojimą sau savarankiškai, kad jūs daugiau nebūsite įtakoje žiniasklaidos ar kitos dietos, kuri atvyksta į rinką todėl, kad, jei jūs leidžiate save būti gundomas vėl, tai neleis jums galėti iš naujo atrasti intuityvų valgymą.

2. Duokite sau besąlygišką leidimą suvalgyti tai, ko jūs norite, kai jūs norite jo. Kas vyksta, kai jūs paneigiate save? Kai jūs trokštate maisto, bet jūs "neleidžiate" sau suvalgyti tai todėl, kad tai nėra ant jūsų dietos? Kažkokiame punkte jūs nusileidžiate tam troškimui, ir jūs tipiškai persivalgote, ar net išgertuvės ant šio uždrausto maisto. Imdamas sąlygas nuo maisto ir nežymėdamas maisto "blogai", jūs surasite, kad ne tiktai jūs nepersivalgysite, bet jūsų teisinga maisto pirmenybė bus atrasta.

3. Išmeskite mastą! Jūs sveriate save kiekvieną rytą ar net kelis kartus per dieną? Skaičius mastu daro įtaką jūsų nuotaikai dieną? Labiausiai tikėtina tai daro, net jei jūs sąmoningai nesuprantate to. Jūsų svoris svyruoja diena "diena į" ir yra daugiau negu teisių riebalų matas. Tai apima jūsų kaulus, organus, raumenį ir medžiagą tokią kaip vanduo, maistas ir praleisti, kurie praeina per jūsų sistemą. Pradėkite išmatuoti savo pasisekimą prie kitų faktorių be masto tokių kaip pagerintas kraujo darbas, kraujospūdis, nuotaika, energijos lygmuo ir visaapimantis pasitenkinimas jūsų progresu intuityviu valgytoju tapsmo kryptimi.

Svorio netekimas yra paprastai ne žinių svarstoma problema, tai yra elgesio svarstoma problema. Pradėkite lėtai ir tapkite labiau rūpestingas su savo valgymu. Jūs būsite laimingas, kad jūs padarėte!

Rašyti komentarą