Šiandieniai nutukę valgymo įpročiai

parašė , 2012-02-25 23:37

Nuostabūs rezultatai ant nutukusių valgymo įpročių. Pagal naują JAV studijavimą, per sunkūs žmonės maitinasi mažiau dažnai negu tie normaliame svorio diapazone, bet tikrai sugeba paimti laive daugiau kalorijų per valgį taip pat kaip buvimą mažiau aktyvus per dieną. Normalūs svorio žmonės, apimdami tuos, kas prarado didelį svorį ir sėkmingai vengė jo, maitinasi dažniau.

Dauguma tyrinėjimo surado, kad tie, kas maitinasi dažniau turi žemesnį kūno svorį. Tyrėjai yra abejojantys, kodėl tai yra ir norėta, kad žinotų, kodėl kai kurie iš tų, kas prarado svorio didelius kiekius sugeba vengti svarų, ir sektas apytiksliai 250 žmonių daugiau kaip metai, nagrinėdami duomenis, kurie buvo rinkti, kadangi dviejų labai didelio drobes Nacionalinio Sveikatos Instituto dalis rėmė studijavimą

Vienas studijavimas nagrinėjo valgymo įpročius tų su BMI 25.0 į 47.0 (žmonės, klasifikuoti kaip per sunkus ar nutukęs), tuo metu, kai antras studijavimas apėmė normalaus svorio vyrus ir moteris (BMI 19.0 į 24.9) su apytiksliai puse kurios prarado bent jau 30 svarų ir palaikė šį praradimą daugiau kaip penkerius metus.

Apskritai, normalaus svorio keliones temos suvalgė tris valgius dieną, ir tik daugiau kaip du užkandžius dieną. Per sunki/nutukusi grupė apskaičiavo vidurkį tiems patiems trims valgiams dieną, bet tiktai vienam užkandžiui per tą patį periodą. Svorio netekimas maintainers paėmė fewest kalorijose (apytiksliai 1 800 per dieną) tuo metu, kai normali svorio grupė suvalgė 1 900 kalorijų dieną, ir per sunkios temos suvartojo daugiau kaip 2 000 kalorijų per dieną.

Tyrėjai mano, kad užkandžių turėjimas galėtų padėti neleisti svoriui sugrįžti tuose, kas prarado tai, užlaikydamas intensyviausią padangu restauravimo iranga alkį. Jūs maitinatės dažniau, tokiu būdu jūs tik kaip neišalkstate, tarytum jūs laukiate ilgiau. Jei tai buvo 10 valandų nuo to laiko, kai jūs turite paskutinis suvalgytas, jūs baigsite tuo, kad vartosite žymiai daugiau maisto.

Gerai suplanuoti, sveiki užkandžiai gali būti jūsų geriausiu draugu kai prieita prie svorio netekimo, padėdami jums užlaikyti alkį ir priešintis bingeing – raktas turi pasirinkti jūsų užkandžius (vaisiai, veggies, visi grūdai, riešutai, sėklos, žema riebi pieninė) išmintingai ir išvengti tuščių kalorijų.

Taip pat pastabos, tie, kas palaikė jų svorio netekimą buvo taip pat aktyvesni, degindami apytiksliai 3 000 kalorijų per savaitę su pratimu ir kita veikla, kuri buvo jų dienos režimo dalis. Temos normalios svorio grupės viduje sudegino 2 000 kalorijų per savaitę, tuo metu, kai per sunkios temos sudegino menkas 800 kalorijų per savaitę su treniruotėmis.

Parveskite žinutę namo – buvimas labai aktyvus ir valgymas reguliariai yra toks tai, kas iš tikrųjų dirba, kad vengtų svorio.

Mes žinome tai daugiau kaip 60 % JAV. suaugę yra kiekvienas per sunkūs (BMI daugiau kaip 25.0) ar nutukę (BMI daugiau kaip 30.0), ir kad nedaugelis gauna žinutę, kad kalorijos yra tai, kas iš tikrųjų tikisi kai prieita prie svorio pralošimo. Ekspertai žino, kad jūsų svorio sąlygomis kontrolės laikymas yra viskas apie kalorijų skaičiaus balansavimą, jūs priimate prieš skaičių savo kūno nudegimus.

Kaip jūsų svorio padidėjimas taip daro jūsų pavojų gyvenimo keitimo ligoms kaip širdies liga, renka 2 diabetą, didelį kraujospūdį, aukštą cholesterolį, smūgį, kepenis ir tulžies pūslės ligą, vėžį kaip endometrial, krūtinė ir dvitaškis, miegas apnea ir kvėpavimas problemų, osteoarthritis ir gynecological svarstomų problemų. Tai yra, kodėl taip svarbu sulaikyti nutukusius valgymo įpročius kontrolės sąlygomis.

Rašyti komentarą