Silpnos kojos, sujungtos, kad apkrautų

parašė , 2011-12-03 13:11

Dar kita priežastis gauti jūsų svorį kontrolės sąlygomis; silpnų kojų vengimas jūsų vyresnius metus. Jei jūs esate vyresnė moteris, ir per didelis svoris, jūs turite beveik tą pačią jėgą ir valdžią jūsų kojose kaip normali svorio moteris, kurią jūsų plastikiniai langai kainos amžius daro. Bet, kai vertintas palyginti su svoriu jūs iš tikrųjų nešate, vyresnė per sunki moteris padarė daug blogesnis išreiškiant kojos jėga negu normalios svorio moterys pagal naują tyrinėjimą.

Šis rezultatas meta prielaidai iššūkį, kad liesi vyresni žmonės labiau tikėtina bus invalidas dėl raumens masės trūkumo. Tai yra tuo, ką jums pasakė praėjusius 20 metų.
Vietoj to, tai neša visą nemokami sms pridėtą svorį ilgainiui, kuris daro tai sunkiau, kad eitų…, kad padarytų veiksmą, apimtą su kasdieniniu pragyvenimu.

Ir tai yra tuo, kokie ekspertai bijo, kad mes pamatysime, tuo labiau, kad du mūsų trečdaliai yra dabar per sunkūs (ar nutukę), kartu su senstančiais gyventojais, kurie yra numatyti, kad padvigubėtų po kitų dvidešimt metų.

Tai reikštų, kad didelė gyventojų dalis turės padidintą galimybę nedarbingumo kentėjimo.

Ką komanda padarė buvo matas poveikis papildomo svorio ant dalyvių kojos jėgos, valdžios ir vaikščiojančio greičio; visi faktoriai tas poveikis, kasdien gyvenantis.

Kai priderintas prieš normalų svorį vyresnės temos, per sunkios moterys tyrinėjime turėjo vidutinių 24 % sumažintą kojos jėgą palyginti su savo svoriu, jėga, kad apkrautų kojų santykį buvo 38 %. Jie ėjo greičiu, kuris buvo 20 % lėtesnis be to.

Papildomas svoris kurį šitos moterys nešė iš tikrųjų paveikė jų judrumą. Būdamas normaliame svoryje leidžia, kad jūs tęsiate daryti veiksmą, būtiną sėkmingam kasdieniniam pragyvenimui, ir liekate nepriklausomas ilgiau. Jei tai nėra motyvacija, kad gautų jūsų svorį kontrolės sąlygomis, niekas nėra. automobiliniai kabliai

Tyrėjai tyrinėjo padarinius jėgos ir pratimo pagyvenusiuose gyventojuose valandėlę dabar, bet tai yra pirmas kartas kai, nutukimas šiuose gyventojuose pavertė į tai į mišinį. Tuo metu, kai jie nepradėjo žiūrėjimo į svorį apskritai, netrukus tampa akivaizdu, kad buvimas per sunkus yra pagrindinė įmonė.

Jei jūs esate per sunkus, jūs galite padėti gerinti tą jėgą, kad apkrautumėte porciją viename iš dviejų būdų. Pakėlimas raumens jėgos ar mesdamas kažkokį svorį.

Nuostaba atvyksta iš tyrėjų tikėjimo, kad jėgos įgijimas yra lengvesnis maršrutas vyresniems suaugusiems. Teisingas, baidariu nuoma dubysa kad dauguma mūsų nėra visas, kuris geras pralaiminčiame svoryje, bet net labiausiai metų ir silpnas tarp mūsų gali turėti draminius jėgos pagerinimus.

Auganti Stipresnė programa, jungtinės pastangos CDC ir ekspertų nuo dedikuoti serveriai Kuokštų universiteto yra kietas pradinis taškas išreiškiant gavimu aktyvesnio. Programa yra pagrįsta moksliniu studijavimu stiprinti pratimus, tokiu būdu jūs darote kažką, kas iš tikrųjų turės reikšmę… stato jūsų raumenų jėgą, laiko jūsų kaulus stiprius taip pat kaip padeda jūsų balansui, koordinacijai ir gebėjimui persikelti.

Jėgos mokymas gali net padėti mažinti kai kuriuos iš simptomų chroniškų ligų, net artritas. Net jei jūs nesate taip aktyvus šiuo momentu, ši programa gali padėti jums pradėti, lėtai ir saugiai, su silpnų kojų sustiprinimu.

Rašyti komentarą