Sunaikinkite pilvo riebalus: 6 sprendimai

parašė , 2015-10-13 20:46

TIEMS JŪSŲ, kas perskaitė mano straipsnius, jūs turbūt įtarėte, kad aš kovojau su svorio problema. Ir aš laimiu mūšį su derama, tikslia informacija, noru apytiksliai geros sveikatos, ir atkakliu nustatymu į aktyviai į kažką apie tai. Svoris yra matoma problema, ir vienas to aspektas yra PILVO RIEBALAI. Jei jūs pažiūrėtumėte į mane nuo pilvo viršuje, ar pilvo žemyn, jūs turbūt nemanytumėte, kad aš esu riebus. Tačiau, atrodo, visi mano riebalai yra sukoncentruoti aplink pilvą. Aš nuėjau nuo 308 žemyn į gaivinančiai patogius 278, trisdešimt svarų praradimą per praėjusius penkis mėnesius. Mano pilvas yra mažesnis, bet tai yra vis dar problema, ir aš tęsiu kovoti dėl sveikos kompleksijos.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Mano svarbiausias svorio netekimo pasisekimas atvyko iš kitų šešių sprendimų:

1. Pratimas – aš atradau, kad rytinio pradžioje pratimo yra efektyviausias. Aš mėgstu nueiti dešimt į dvidešimt minučių pasivaikščiojimą bent jau kiekvienas kitas rytas. Trys ar keturi kartai savaitę, aš taip pat darau penkių minučių treniruotę savo rankų su dešimt svarų pasipriešinimo kilpos grupe. Tai yra geriausias laikas mankštintis. Ant tuščio skrandžio po nakties greitai, jūs deginate trimis kartais už kalorijų, kadangi jūs būtumėte po atsigavėjimo. Pagal Bill Phillips ir Michael D’Orso, Kūną Gyvenimui: 12 Savaičių į Protinę ir Fizinę Jėgą, Niujorką: Harper Collins, 1999: "Treniravimasis anksčiau, negu jūs suvalgysite priežastis kūnas, kad nukristumėte tiesiai į aprūpintus riebalus."

2. Vanduo – aš pradedu gėrėtis išskirtiniu vandens gėrimu. Retkarčiais aš geriu vaisių sultis, bet aš apribojau jas iki tų dviejų skysčių. Geriausias daiktas, kad padarytų yra gėrimas didelė stiklinė vandens prieš kiekvieną valgį. Mano svoriui, aš dabar turiu išgerti iš viso 140 uncijų vandens per dieną, tai yra viena pusė mano kūno svoris uncijose.

3. Pluoštas – Tai padeda valyti sistemą ir mažinti cukrų ir riebalus, kurie eina teisė į pilvą. Visi grūdo produktai, lęšiai, sėklos, riešutai, garbanzo pupos, vaisiai, žiedinis kopūstas, brokolis, ir kopūstas yra didieji pluošto šaltiniai.

4. Riebalai – Jei jūs valgote teisingus riebalus jūs prarandate riebalus. Tai atrodo teisinga? Bet tai teisinga. Teisingi riebalai yra omega 3 ir-6 riebios rūgštys kaip rastas riešutuose ir sėklose, avocadoes, ir alyvose. Ir niekada nesuvalgykite hydrogenated riebalų kaip rastas margarine ar sutrumpinime.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

5. Baltymas – Valgo liesą baltymą toks kaip skinless naminiuose paukščiuose ir žuvyje. Tie padeda greitinti jūsų medžiagų apykaitą, ir tai sudegina pilvo riebalus. Taip pat, aš kartais valgau baltymo barą priešpiečiams.

6. Fermentai – Jie ardo maistą, kad tai nepasiliktų jūsų sistemoje ir pasisuktų į pilvo riebalus. Geriausias šaltinis: žalios daržovės. Bet jei jūs turite, tik blanche ar garuoti juos kelias minutes.

Jei jūs turėsite valios jėgą, kad sektumėte šituos sprendimus, jūs prarasite pilvo riebalus taip pat.

Rašyti komentarą