Sutvarko išpjovimą carbs, trukdo nutukimui?

parašė , 2017-09-24 14:45

Atrodo, angliavandeniai eina tas pats kelias, kadangi riebalai padarė. Jie tampa, šnairavo dėl jų nutukimo sąsajos, sako kai kurie sveikatos ekspertai.

Sumažėjimas ar užbaigtas angliavandenių pašalinimas yra pagrindinė kelių svorio netekimo dietos programų dalis. Šitie rinkėjai maistų tokie kaip cukrus, duona, tešla ir ryžiai, yra kaltinami už nutukimo krizę.

Tačiau, Jungtinėje Karalystėje, Šalies sveikatos apsaugos tarnyba (NHS) rekomenduoja valgyti daug bulvių, duonos, ryžių ir tešlos, su tam tikru pienu ir pieniniais maistais, nors žemų riebalų pasirinkime.
Ši rekomendacija turi nesutarimų su tuo, ką sveikatos ekspertai dabar sako: mes turime dabar suvalgyti mažiau angliavandenių.

Bulvės, duona, ryžiai ir tešla turi savyje ‘kompleksą carbs’ tokį kaip krakmolas. Šitie carbs išyra skubiai žarnoje į cukrų tokį kaip gliukozė, kurie verčia kasą išskirti hormono insuliną. Per daug insulino sukelia ‘insulino pasipriešinimą’, kuris sudaro nutukimo pagrindą.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Taip pat šansuose su paskutiniu mąstymu yra NHS ilga rekomendacija, kad suvartotų žemų riebalų pieną ir pieninį maistą, o ne visą pieną ir sviestą.

Mes dabar turime įrodymą, kad natūralūs ‘prisotinti’ riebalai neapdirbtuose pieno produktuose nėra kalti dėl šiandienių sveikatos sutrikimų.

1991, oficialus patarimas Jungtinėje Karalystėje turėjo padidinti angliavandenio vartojimą, kad tai aprūpintų 50 procentų maisto energijos.

Mąstymas už to turėjo dalinai kompensuoti energijos stygių, sukeltą, mažindamas rekomenduotą kiekį riebalų dietoje į 35 procentus. Kaip keistas.

Tačiau, mes dabar pradedame priimti faktą, kad daugiau angliavandenių valgymas iš tikrųjų sukėlė didelį kilimą lygmenų nutukimo ir renka 2 diabetą.

Per daug metų dabar mes visi padidinome mūsų valytų angliavandenių ir aliejaus vartojimą. Jie yra maistai, padaryti iš baltų miltų, iš cukraus, baltos duonos, saldžių javų, pyragų, bandelių ir maistinio aliejaus. Būtent taip ‘paslėptas’ cukrus ir ne sotieji riebalai surado savo kelią į mūsų kūnus.

Valyti angliavandeniai yra virškinti skubiai, ir kaip ankščiau paminėtas, priveda prie bangų cukraus kiekio kraujyje lygmenyse ir todėl žalinguose insulino smaigaliuose.

Pora studijavimo, publikuoto Vidaus Medicinos Annals, parodė, kad, kad išvengtume nutukimo, širdies problemų ir diabeto, mes turime palikti žemų riebalų dietos planus. Vietoj to, mes turime nueiti dietoms, kurios yra ‘žemos’ angliavandeniuose.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Bet ne tai kad paprastas. Visi dietologijos specialistai parodo, kad ‘išlyginta’ dieta yra svarbi sveikatai. Tai turi apimti ‘angliavandenius’, bet tiktai tuos, kurie yra supakuoti su pluoštu, vitaminais, mineralais, ir antioksidantais.

Šitie angliavandeniai įvyksta šviežiuose vaisiuose ir daržovėse. Jie yra lėtai išardyti į žarną ir todėl nesukelia insulino smaigalių. Jie yra ‘geras’ carbs, kurio dauguma žmonių vengia naudai žalingų, apdirbtų patogumo maistų.

Taip visų angliavandenių tikėjimas demonais yra visiškai duodantis priešingus rezultatus.

Nerafinuoti, visi grūdo angliavandeniai tokie kaip visa kviečio duona, rudi ryžiai, ir visi grūdo javai turi savyje ‘sveikus’ angliavandenius, taip pat. Jie nepriverčia cukraus kiekio kraujyje lygmenų pakilti skubiai todėl, kad jie yra lėti į santrauką.

Rašyti komentarą