Sveikas valgymas per Kalėdas

parašė , 2012-01-22 15:28

Kalėdos yra labai jaudinantis laikas beveik visai bendruomenei, ne tiktai tai gali būti brangu finansiškai, bet tai gali plakatai taip pat būti brangia išmintinga gyvensena, kadangi žmonės gali įgyti iki 7 svarų (pusė akmens). Šis straipsnis paaiškins, kaip mes galime gėrėtis Kalėdomis, neįgydami papildomo svorio. Pirmas ir svarbiausia Kalėdų dalis planuoja, kadangi tai gali palaikyti bet kokią galimybę problemų, bet taip pat ir tai gali taupyti pinigus ateityje. To pavyzdys perka Kalėdas Turkija. Įsitikinkite, pirkdamas juos, kad yra bent jau 70 % krūtinė juose, kadangi kalakutas turi savyje mažiau riebus negu žąsis ir antis. Neužmirškite daržovių, apimdamas Briuselio kopūstus, morkas, žiedinį kopūstą, kadangi jie ne tiktai gali būti įskaičiuoti į penkias vaisiaus ir daržovių dalis, diena, bet daržovės yra aukšta Ne Krakmolas Polysaccharides (taip pat pavadintas Pluoštu), ir yra didysis vitaminų ir mineralų šaltinis
Maistas buvo nupirktas, dovanos buvo suvyniotos, ir laukimas yra dabar baigtas, ir Kalėdos atvyko.

Pradėkite studentu atstovybe dieną nuo sveikų pusryčių. Žmonės yra linkę nesirūpinti dėl pusryčių, kadangi jie jaučia, kad jie gali mišinys tai su papildomomis dalimis per Kalėdų pietus. Labai svarbu papusryčiauti, kadangi tai spardo pradžias medžiagų apykaita bet taip pat ir yra mažiau atsitiktinis nesveiko snacking per likusią dalį dienos. Pradėkite dieną nuo rutulio žemų cukrinių javų, ar galbūt pasiekite šventinėje nuotaikoje su nesūdytų riešutų susimaišymu, apimdamas Brazils, graikinius riešutus, ir migdolus, su pusiau nugriebtu pienu. Kodėl ne lengvas užkandis iš anksto? t.y. žemų riebalų sukūrimas nukrenta su žemu riebiu jogurtu ar hummus? Tai gali klubine apranga taip pat sumažinti galimybes per valgymą per Kalėdų pietus. Kalėdų pietūs aptarnauja taip, ką mes turime padaryti, kad pabandytume ne į, leidžia sau malonumą? Yra daugiau patarimų, kurie gali būti naudingi, Maitinasi lėtai, kadangi tai gali padėti smegenų signalui jūs, kad kūnas yra pilnas.

Paimkite lūžį prieš kitą kąsnį.

Kodėl neiti pasivaikščioti po to, kad sudegintų kalorijas po Kalėdų pietų?

Žaidimas su vaikais, po pietų, kadangi tai gali padėti papildomų kalorijų nudegimui be to.

Tai yra dabar laikas Kalėdų dykumai taip, ką mes galime padaryti, kad neatsiliktume nuo sveiko valgymo? Galbūt aptarnaukite skirtingų vaisiaus tipų pusdubenį.

Vaisiaus mišrainė su fromage frais ar žemu riebiu jogurtu.

Patiekite maistą ant mažesnių lėkščių, o ne didelių lėkščių, kadangi tai gali sumažinti kalorijų kiekį. Neužmirškite, kad bet koks maistas, kuris yra likęs gali būti suvartotas kitas laikas, iki tol, kol:

Maistas yra sunaikintas per dvi dienas.

Maistas yra aušintas skubiai ir sulaikytas finansai šaldytuve.

Maistas yra iš naujo įkaitintas tinkamai Iš viso, mes galime turėti sveikas ir skanias Kalėdas, taip maitintis, gerti ir būti linksmi, Turi geras Kalėdas.

Rašyti komentarą