Sveikos mitybos rekomendacijas

parašė , 2011-09-29 10:57

Žmogus, balanso dietos svarbą ir atrankos kategorijų tarp kurių įskaitant tinkamą lygį, baltymų, vitaminų ir riebalų, būtina išlaikyti gerą sveiko gyvenimo mitybos. Sveikos mitybos yra ta, kuri bus išsaugoti jūsų sveikatą tinkamai ir teikia tinkamą vertę tų sudedamųjų dalių, kurios dirbti ir atsispirti kaip antikūnus. Nesubalansuotas dietos padidins riebalų savo kūno ir sukelti daug ligų. Sveikos mitybos padeda sumažinti daugelis chroniškai sveikatos pavojų, pavyzdžiui, nutukimas, hipertenzija, diabeto, širdies ligų ir vėžio. Sveikos mitybos padeda, vartojančiomis atitinkamo dydžio reikalaujama maistinių medžiagų, pavyzdžiui, riebalų, vitaminų, mineralinių medžiagų, baltymų ir antikūnai. Sveiką mitybą taip pat padeda išlaikyti tinkamΰ vandens viduje kūno
Yra įvairių daržovių ir vaisių, kurių sudėtyje yra skirtingų šių komponentų kiekį ir jei jie priimami tinkamą sumą, ji padėtų išlaikyti gerą sveiko gyvenimo. Dietos bus pasiūlyta kaip sveiką mitybą, jei ji suteikia jums balanso lygio visų ingredientų reikalaujama ir išlaikyti jūsų kūno stiprumas ir yra įvairių maisto produktų. Remti energijos poreikius, įstaiga bus reikalaujama skirtingų makroelementų kaip kalorijų, baltymų ir vitaminų ir padėti sumažinti toksiškumo ar įgyti svorio.

Yra vis daugiau įvairių ligų, kurios sukelia tik dėl jų atsižvelgiant die, kuri nėra tinkamai mūsų sveikatai ir įskaitant rūgštingumas. Kai mes terminas dietos., nuodingos, tada tai reiškia, kad ji yra ne įskaitant tinkamo maistinių medžiagų ir tai bus padidinti toksiškumo ir rūgštingumas. Svoris ir įvairių cukraus ligų, viršijantis yra padarytos dėl nesubalansuotas dietos. Yra įvairių Vyriausybės įstaigos ir sveikatos priežiūros institucijos, profesinės, yra skatinti sveiką mitybą ir jos skirtingus naudos svarbą, kūno atsparumas yra suinteresuotas.

Dėl sveikos mitybos yra atitinkamos, Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) daro penkių rekomendacija dėl, asmenų sveikatos ir gero gyvenimo visame pasaulyje. Pagal pasiūlymus, PSO sveiką mitybą; Asmenys turėtų pasiekti sveiko svorio ir energijos balanso, apriboti energijos, gautas iš nesočiųjų riebalų kiekį ir pabandykite naudoti sočiųjų riebalų, didinti vartojimo lygį, daržovių ir vaisių, riešutų ir grūdai. Pabandykite apriboti cukraus kiekį. Bandykite naudoti druskos, kuri yra iodized ir apriboti druskos iš įvairių išteklių, kuri apims ne iodized druskos panaudojimas. Yra kitų svarbių rekomendacijų, kaip apie gerą sveiko panašūs,

• Naudojant pakankamą kiekį amino rūgščių, kurios suteiks pakankamai papildymo ir vežti baltymų reikalaujama lygį. • Naudojant reikalaujama maistinėmis mikromedžiagomis pvz., mineralų ir vitaminų. • Vengti naudoti sunkiųjų metalų, kuris pasirodė esąs nuodingų ir benzeno medžiagos, kurios yra kancerogeninės • nenaudoja maisto, kurios yra paveiktos mikrobų, bakterijų arba virusinės atakavo kaip kaspinuočių kursą kiaušinių.

Daugelis organizacijų, kurios dirba skatinti geros sveiką mitybą svarbą ir kaip padengti balanso dietos problema underdeveloped šalyse pasaulio, rekomenduoti naudoti vaisių, daržovių ir sveikų riebalų, kurie bus augti savo kūno ir padidinti atsparumą kovoti su antikūnų.

Apsilankykite The didžiausia Loser internete svorio netekimas klubas gauti prieigą prie sveiką mitybą ir sporto programa, skirta pasiekti greitą svorio.

Rašyti komentarą