Svorio netekimas, nutukimas ir metabolizmo supratimas

parašė , 2011-10-05 10:56

Nutukimas yra sudėtinga problema ir gali būti jokių nuorodų į svorio!

Jūs ne priauga svorio per naktį ir mažai tikėtina, kad jūs prarasite jį vienu.

Kai jūs vartoti į maisto energijos kiekis yra daug daugiau nei suma, galite praleisti veikla priauga svorio.

Iki kalbėti apie svorio netekimas, galime gauti pagrindai teisę!

Mes nuolat klausos žodžius kaip nutukimas, metabolizmas, KMI ir kalorijas. Pažiūrėkime, ką jie reiškia ir kaip jie susiję su svorio netekimas.

Kas yra nutukimu?

A asmuo vadinamas antsvorio arba nutukusių kai jo svoris yra per daug jo amžius arba aukštis.
Kaip už PSO, antsvorio ir nutukimo gali būti sukeltas daugelio veiksnių, įskaitant:

* Padidėjusio suvartojimo energijos-kieto maisto produktai, kurie yra didelis riebalų ir cukraus, tačiau mažai vitaminų, mineralų ir kitų maistinėmis mikromedžiagomis * sumažėjo fizinio aktyvumo daug darbo formas, keičiasi transporto priemonės, ir didinti urbanizacija vis labiau sėdimas pobūdžio.

Sveiko svorio netekimas dėl to, turite sumažinti maždaug 500 kalorijų iš ką valgyti ir įrašyti apie 500 kalorijų vykdyti. Tai leis susidaryti vidutinio svorio, apie pusę kilogramo kiekvieną savaitę.

Kas yra metabolizmo?

Metabolizmas yra norma, kuriai jūsų kūno naudoja energijos, arba, dega kalorijas. Ji apima yra įstaigos procesas, suskirstyta maistinių medžiagų ir konvertuoti juos į energijos. Nors visi metabolizmo veikia taip pat, kuriame ji metabolizes maistinių medžiagų norma yra skirtingas.

Kažkas su aukštos medžiagų apykaitos norma sugeba deginti kalorijas efektyviau nei kažkas su lėčiau medžiagų apykaitos norma.

Darant prielaidą, kad šie du žmonės valgyti maždaug toks pat kiekis kalorijų, individualios su greičiau medžiagų apykaitos norma “sudega” daugiau atskirų valgo; kalorijų asmuo, kuris lėčiau metabolizmo nėra nudegimas visų kalorijų, imtasi, todėl papildomų kalorijų yra “įrašyti” ir tada konvertuota į riebalų.

Pagerinti mano metabolizmo?

Kai kurie žmonės yra laimingas, kad būti gimę su gera metabolizmo. Likusi mums reikia dirbti su mūsų. Geriausias būdas padidinti jūsų medžiagų apykaitos norma turi vykdyti, ypač padaryti širdies ir svorio mokymo Norėdami sukurti raumenų derinį.

Valgo mažas dažnai rupiniai ir pasirinkti svorio netekimas Dieta planai taip pat gali padėti.

Rašyti komentarą