Tai nėra taip paprasta, kaip valgyti mažiau ir vykdyti daugiau

parašė , 2011-10-11 13:26

Skaityti MedlinePlus naujausioje ataskaitoje teigiama, JAV nutukimo epidemija toliau plisti. Tai rodo, kad Nutukimas normos pakilo per pastaruosius metus 16 valstybių, o ne viena valstybė pranešė mažėja. Aš perskaičiau straipsnį su palūkanomis, kol pasiekė neišvengiama part… Rengdamas ataskaitą, Jeff Levi, vykdantysis direktorius pasitikėjimo Amerikos sveikatos stated… “Tirpalas yra paprastas, valgyti mažiau, vykdyti daugiau.” Aš NEKENČIU tų žodžių. Tai yra viena iš problemų, (yra daug), tačiau tai yra vienas iš jų. Vadinamieji “ekspertai” padaryti garso taip paprasta… “valgyti mažiau, naudotis daugiau”. Jei jis buvo, kad paprasti, nutukimo epidemija būtų ne didėja. Ji būtų ne didėja dėl to, kas antsvorį asmuo ten buvo pasakyta daug kartų tiesiog “valgyti mažiau ir vykdyti daugiau”
Ji yra įsišaknijęs į mūsų protus, kad visi mes turime padaryti yra “valgyti mažiau ir vykdyti daugiau”. Jei tai buvo paprasta mes tai padaryti ir sėkmingai prarasti svorio ir negali daugiau būti antsvorį. Dėl to, kuris iš tikrųjų nori būti nutukę, jei mes turėjo pasirinkimą, kad buvo toks paprastas? Daugelis iš mūsų tai nėra paprastas dalykas “valgyti mažiau ir vykdyti daugiau”. Vienas dalykas, vykdyti nėra padėti daug. Jūs turite įrašyti 3500 kalorijų, siekiant prarasti vieną svarą taip, kad būtų kaip 5 ½ valandos stacionarių dviračiu, arba 5 ½ valandos, bėgiojimo, ar 9 valandas, vaikščioti 3 mph. Kai žiūri į ją tokiu būdu, koks užtrunka impulsą iš mūsų 30 minučių dėl Kierat. Plius, naudodamasi leidžia jums dirbti iki apetitas, taigi jei jūs valgyti 2 papildomų obuolių tą dieną jūs tiesiog pašalinti 30 minučių dėl Kierat naudos! Naudojimosi gali jums jaustis geriau ir atrodo geriau ir gali net padaryti jūs mažai sveikesni, bet jis nėra padaryti daug svorio netekimas. Jei turite 10, 15, gal net 20 svarų prarasti tada gal “valgyti mažiau ir vykdyti daugiau” bus dirbti jums. Ypač jei yra genetiškai linkęs būti liesos ir apdaila (žiūrėti į savo tėvų). Bet ne padės labai daug, dauguma iš mūsų. Kaip valgyti mažiau, tai yra visai skirtingas muilas langelyje, kad I ‘m about to gauti. Tai ne paprastas “tiesiog valgyti mažiau”, kad būtų prarasti svorio. Mes turime skonis žiedpumpuriai ir mes mėgstame maisto skonio. Mes ne kilo, ganyklų žolės mūsų priekinio laivų statyklų. Mes buvo iškelta dėl gero skonio maisto ir mes vis dar patinka. Mūsų norus dėl tam tikrų maisto produktų bus go away, ir Štai kodėl mes negali jų atsisakyti ilgai pakankamai didelę sublogti (ypač ne 1 arba 2 svarų svorio per savaitę!). Ar jūs padarė matematiškai? Tarkime, jūs turite 50 svarų, jums reikia prarasti. “Ekspertų” rekomenduoti 1 arba 2 svarų svorio per savaitę. Konservatyviai, kad būtų 50 savaites prarasti 50 svarų ir kad yra maždaug 1 metus, kad mes turime eiti be Big Mac arba Vestuvių pyragas ar kufel Blue Bell. Aš pripažinti, aš negaliu to padaryti. ar gali? Ką apie cravings? Kiek kartų Jūs stovėjo savo šaldytuve ir sandėliukas ir pažvelgė į galvoti “Man įdomu, ką aš jaučiu, pavyzdžiui, mitybos”? Tai nėra badas. Aš galiu padaryti šią vieną valandą po valgio. Tai cravings. Aš nesu tikras, ką cravings yra, bet aš žinau, daugelis iš mūsų turi jų ir kad jie tikrai blogiau, nei badas. Valgyti obuolių patenkinti mano badas, tačiau jis nebus net liesti mano cravings. Taigi, mes “mažiau valgyti” ir mes yra alkanas, nes ji. Mes užpildyti mūsų pilvo su mažo kaloringumo maisto, bet mes vis Pożądać kažką. Tai nėra tvarios per metus (kad būtų prarasti mūsų hipotetinis 50 svarų), arba net pusės metų. Tirpalas yra paprastas, bet mes galime pradėti sprendžiant dviejų dalykų: 1. mes prarasti svorio greičiau nei 1 ar 2 svarų per savaitę. Greičiau svorio bus mums daugiau motyvacijos likti ant dietos ir (laikinai) atsisakyti maisto, mes mėgstame. Nėra nieko blogo, kad greičiau svorio. Iš tikrųjų, daugiau svorio, tu turi prarasti, tuo daugiau jūs prarasite iš pradžių ir jums reikia pasinaudoti, kad. Tyrimai parodė, kad greičiau svorio (ypač pradinis nuostolių) atsiranda sėkmingesnės ir geriau ilgalaikius rezultatus. Asmeniškai, aš praradau 50 svarų per 3 mėnesius. Žvelgiant atgal, manau, kad aš galėjo padaryti geriau, bet svoris buvo atskilimas sparčiai pakankamai tempu, kad aš net ne mano, oszukiwanie. Aš negavau nedarbingumo, jaučiausi sveikiau nei bet kada ir dangus ne kristi žemyn į mane! Jis dirbo taip pat už mane aš pradėjau verslo padėti kitiems! 2. Rasti kažką, kad bus spręsti bado ir cravings. Jei jums rasti kažką, kad bus pašalinti badas ir cravings, jūs turite daugiau nei pusė padaryti mūšio. Kai kurie žmonės eiti link dietos tabletes, bet aš nerekomenduočiau juos. Atrodo, kad kiekvieną kartą, kai naujas dietos pigułka yra įdėti į rinką tai tik laiko klausimas, kol primenama dėl katastrofiškų priežasčių. Yra kitų maisto produktų prieinama, bus pažaboti badas ir cravings. Ypač ieškoti ką nors, kad padeda su cravings! Jei jūs praranda svorį greitai ir ne Pożądać pica ar donuts ji daro gyvenimą (ir dietos) daug geriau! Jis daro su pašaru tvarios. Taigi, imtis šių dviejų sąvokų ir re-shape savo kelią mąstymo aplink juos ir pradėti prarasti lengvesnės svorio… quickly…. safely… ir be badas ir cravings. Pasinaudoti teise, jei norite, bet nėra būtina, svorio netekimas. Nors jūs praranda jums bus mokymosi visiškai naujas būdas valgyti. Jums bus mokytis kas jaučiasi visiškai ir tenkinami mažiau maisto. Naudojate šią naują informaciją, bus sukurti dietos techninės priežiūros. Taip, bus vis dar turite kad Big Mac arba pica kartais po savo svorio nes atvirai, jie yra labai gerai, kad amžinai atsisakyti! Bet turi tikėjimą sau, kad jūs sužinojau visiškai naujas būdas valgyti ir kad Jūs išnagrinės galimybę Big Mac kaip kartais gydyti, o ne norma.

Dorothy Palmer

SR. mokslo darbuotoja

Punktą dietos slapukas ponia Palmer yra mokomi projekto valdymo ir analitinio mokslo Texas A & M universiteto absolventas. Ji buvo suteiktas 5 patentų per savo 30 plius metų, mokslinių tyrimų mokslininkas. Ji yra steigėjas punktą dietos slapuką, miltų pakeitimo svorio netekimas produktas, kuris skatina greitą svorio.

Punktą dietos slapukas svetainėje

Skaityti daugiau stulpelių panašaus į savo dienoraštį

Rašyti komentarą