Trys efektyvūs būdai valdyti nutukimą

parašė , 2016-12-26 07:37

Nutukimas pastoviai didėja tarp jaunimo, vaikų ir suaugusių, siekiančių epidemines proporcijas. 2002, KAS apibūdino nutukimą kaip epidemiją. Studijavimas, pagrįstas nutukimu, parodė, kad per sunkūs ar nutukę asmenys turi aukštesnius pavojus išvystyti žalingas ligas tokias kaip smūgis, diabetas, artritas, respiracinės problemos, nėštumo komplikacijos, hipertenzija, širdies problemos ir kai kurios vėžio formos. Kad išvengtų šito gyvenimo grasinančios ligos, sekantis yra trys efektyvūs būdai valdyti nutukimą, jei jūs esate per sunkus ar nutukęs.

Turėkite mintį apie savo Kūno Masės Indeksą
Kūno Masės Indeksas (BMI) yra panaudotas, kad nustatytų kūno svorį. Tai apskaičiuojama matuojamai ir išmatuojama svoryje, padalytame pakeltą kvadratu aukštį. Kaip per sunkus ar nutukęs asmuo, labai svarbu, kad jūs turite mintį apie savo BMI, kad dirbtumėte į pageidaujamo svorio gavimą. Sekantis yra normos interpretuoti jūsų BMI vertes.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Mažiau kaip 18.5 = mažo svorio

18.5-24.9 = normalus

25-29.5 =overweight

30 + = nutukęs

Kuo aukštesnis ar didesnis jūsų BMI, tuo didesnis pavojus išvystyti rimtas sveikatos komplikacijas.

Suvalgykite žemai riebias dietas

Efektyviausias ir bendras gydymas dėl nutukimo valgo maistiniai išlygintas ir žemas riebias dietas. Dauguma sveikatos priežiūros specialistų rekomenduoja dietas, turinčias savyje 1200 iki 1500 kalorijų per dieną. Išvenkite maistų, kurie turi savyje aukštus lygius cukraus ir leidžia jūsų valgius būti išlygintas su 60 procentų angliavandeniu, 30 procentų riebiu ir 10 procentų baltymu.

Taip pat pažymėkite, kad, valgydamas sunkius valgius nakties pabaigoje nėra gera praktika, svarbu maitintis laiku. Papildomai, išvenkite gėrimų su aukšto lygio cukrumi ar kofeinu, kadangi jie gali padidinti lygmenis kalorijų jūsų kūne, ir tiek kiek įmanoma, nesiartinti prie alkoholinių gėrimų, kadangi jie gali turėti rimtus sveikatos malonumus.

Mankštinkitės reguliariai

Pagaliau, vienas kitas efektyvus būdas valdyti nutukimą yra reguliarus pratimas. Valgymas žemai riebios dietos vienišos galbūt nepadeda jums sumažinti jūsų kūno svorį. Reguliarus pratimas padės deginti papildomus riebalus jūsų kūne. Ne tiktai tai sudegins riebalus, bet tai taip pat padeda mažinti rimtas sveikatos komplikacijas, jungtas su nutukimu. Jei jūs esate neaktyvus darbuotojas ar kontoros darbuotojas, yra kai kurie patarimai jums; kai jūs norite pakilti aukšto pastatas ar nusileisti, paimkite laiptelius vietoj elevatoriaus. Kadangi leidimas ar viršuje laipteliai lavina jūsų kūną.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Dirbdamas įstaigoje ir jūs turite gauti rinkmeną, dokumentą ar kažką, nesiųskite savo sekretorių bet greičiau eikite ir eikite, gauna tai savarankiškai. Šalia jie, darykite pertrauką per savaitgalius ir aplankykite gimnastiką ar padarykite pasivaikščiojimą aplink. Taip pat sujungimas laiko tinkamus klubus ir dalyvauja kiekvienoje veikloje.

Prie kitas šituos tris pagrindinius kelius, jūsų tikslas pažeminti svorį bus įvykdytas sėkmingai.

Rašyti komentarą