Užkandžių valgymas vadovauja, kad pakiltų nutukime

parašė , 2011-12-23 11:27

Net nepaisant to, kad rekomenduotas kasdieninis kalorijos suvartojimas yra 2 000 moterims, 2 500 vyrams, vidutinis suvartojimas JAV pakilo beveik trečdalis po praėjusių 30 metų, kad pasiektų 2 374 kilocalories (kalorijos į likusią dalį mūsų) dienos pagalba nutukimo lygmenų kilimui. Valgymas užkandžių ir geriausios kokybės matuojamųjų dalių yra kaltas pagal rubai internetu neseną darbą. Bandydamas sulaikyti taką to, ką, ir, kiek, jūs maitinatės yra protingas, paprastas būdas sutrukdyti svarams spausti.

Būdamas per sunkus ar nutukęs atvyksta iš paprasto energijos pusiausvyros nebuvimo… valgydamas per didelį skaičių kalorijų ir nebūdamas gana aktyvus, kad sudegintų juos.
Kalorija yra trukmė vienetui energijos, kuri atvyksta iš maisto. Taip, ar jūs valgote carbs, riebalus, cukrų ar baltymą, visi turi kalorijas, ir gale, tai yra kas skaičiavimai išreiškiant svoriu.

Yra daug faktorių, kurie sudaro energijos suvartojimą:

- kiekis kalorijų maiste,

- dalis rūšiuoja pagal dydį suvalgytas ir

- skaičius valgių/užkandžių/gėrimų, priimtų karjera per dieną.

Tuo metu, kai visi šitie faktoriai pakilo per tuos metus, galimybių skaičius maitintis, greta didesnio, negu kada nors dalies dydžiai sudaro didžiąją dalį padidėjimo.

Nuo 1970-ųjų, nutukimo lygmenys pakilo ganėtinai dramatiškai daugelyje vakarų nacijų. Atrištose valstybėse, beveik 72 milijonus Amerikos suaugusių dabar laiko nutukusiais, su daugiau kaip 29.9 sms internetu BMIs. Suaugusiems, BMI tarp 25.0 ir 29.9 laiko per sunkiu. Šitas svorio diapazonas yra didesnis negu, ką paprastai laiko sveiku duotam aukščiui.

Taip pat žinoma, kad turėjimas BMI, kuris įeina daugiau kaip 29.9 padidina jūsų pavojų tam tikrai ligai ir kitiems trukdantiems sveikatos sutrikimams. Daiktai kaip širdies liga, surinkite 2 diabetą, didelį kraujospūdį, aukštai cholesterol/triglycerides, smūgį, kepenis ar tulžies pūslės ligą, miegas apnea, respiracinės svarstomos problemos, osteoarthritis, gynecological svarstomos problemos moterų ir vėžio tokio kaip krūtinė, dvitaškis ir endometrial. Šeimininkas pavojingi, gyvenimo kivirčo sąlygos, kurių galėtų išvengti.

Tyrėjai pažiūrėjo į duomenis nuo nacionalinės maisto apžvalgos, kuri buvo vesta 70-aisiais, 80-ieji, 90-ieji taip pat kaip daugiau internetine drabuziu parduotuve kaip praėjusius dešimt metų nuo 2000 metų. Apžvalga reikalavo dalyvių, kad įrašytų visus maistus ir gėrimus, suvalgytus daugiau kaip pilnas 24 valandas.

Komanda pamatė, kad vidutinis kalorijos suvartojimas nuėjo nuo lygmenų 1 803 kilokalorijų, į daugiau kaip 2 300 kilokalorijų iki metų laikas, mes pasiekėme 2006. Po praėjusių dešimt studijavimo metų, kasdieninis kalorijos suvartojimas pakilo 229 kcalories.

Rezultatai siūlo centro pakeitimą, ieškodami būdų kovoti su nutukimu. Tyrinėtojų grupė mano, kad mūsų nutukimo prevencija turi susikoncentruoti ties sumažinimu ant užkandžių ir valgių, suvalgytų kaip norma kiekvieną dieną, taip pat kaip dėmesio į tų dalių dydžius atkreipimas.

Ekspertai sutinka, kad daug faktorių daro įtaką mūsų visam kalorijos suvartojimui, ir privedė prie nutukimo kilimo, bet turėti visą valgantys galimybes per dieną tikrai drąsina imti daugiau kalorijų, ir drąsina svorio padidėjimą. Didesnės dalys naktiniai klubai užkandžių maisto ir valgymo turi mus imantis daugiau kalorijų, negu mums reikia. Jei jūs tikitės valdyti savo svorį, ir savo ligos pavojų, atkreipdamas dėmesį į tai, ką jūs valgote, ir kiek, yra protingas būdas nueiti.

Rašyti komentarą