Užmuškite pilvo riebalus: fermento metodas

parašė , 2016-01-22 15:02

FERMENTAI YRA SVARBI dalis maistinio galvosūkio, ypač kai jūs bandote prarasti pilvo riebalus ar bet kokį papildomą svorį. Jie padeda išardyti maistą virškinimo sistemoje, ir jie gamina vertingas maistingas medžiagas. Viena iš pirminių papildomų pilvo riebalų priežasčių atvyksta iš maisto, kuris lieka virškinimo sistemoje per ilgai. Fermentai ardo maistą ir neleidžia jam pasiversti riebalais. Ir fermentai išleidžia energijos maistingas medžiagas tos nudegimo kalorijos.

Fermentai yra katalizatoriai, kurie padeda išardyti maistus maisto virškinimui. Jie yra surasti naujausiuose, žaliuose vaisiuose ir daržovėse taip pat kaip maistuose tokiuose kaip jogurtas. Kai kurie iš vyriausiųjų fermento gamintojų apima ananasą, papają, vynuoges, mango, kivį, avokadą, melionus, morkas, salierą, kopūstą, kopūstą, ir žalią medų
Tačiau, kai kurios fermentuotos daržovės gamina fermentus labiausiai ypač rauginti kopūstai, ir marinuotos daržovės.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

FERMENTO VERTĖS LAIDAVIMAS

Jūs gaunate daugumą vertės nuo savo maisto, kai jūs sekate kitas procedūras:

1. Visų pirma, pirkimas, traškus, naujas, gamina

2. Sulaikykite odas ant šviežių vaisių ir daržovių, ypač per šaldymą

3. Nemerkite savo šviežių vaisių ar daržovių

4. Išplaukite ir valykite jūsų gaminti gerai

5. Fermentai yra geriausiai gauti, kai gamina, yra suvalgytas žaliava

6. Jei jūs turite virti tai, virėjas gamina visas ar dideliuose gabaluose su žievėmis ant

7. Geriau virti maistus trumpiausią laiką

8. Panaudokite greitus valgio gaminimo metodus: išbalkite, garuokite, sujudimo kepsnys, ar kepinkitės

9. Virėjo daržovės iki minkštas, bet traškus ir spalvingas

10. Patiekite maistą greitai

YPATINGI POREIKIO ASMENYS

· Gimimo amžiaus moterys

· Nėščias ar maitinimo krūtimi moterys

· Asmenys daugiau kaip 50 amžiaus metų

· Kai kurie vegetarai

· Asmenys, kurie nevalgo pieno produktų

KITAS APSVARSTYMAS

Fermentai padeda atsivertėlio maistui į energiją, ir jie padeda pratime. Fermentai padeda trukdyti nuovargiui, raumens spazmams, silpnybei, sujungti skausmą, kuriam jie padeda kaulo jėgos išsaugojime. Papildomai, jie padeda sudeginti kalorijas, kovos toksinus kraujo srovėje, palaikyti gerą medžiagų apykaitą, iširti ir ištirpinti pilvo riebalus.

PATARIMAS TAM, KAD PADIDINTŲ FERMENTO VARTOJIMĄ

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Riebūs degantys fermentai yra labiausiai paplitę šviežiuose vaisiuose ir daržovėse, tokiu būdu:

· Pridėkite šviežius vaisius savo pusryčiams

· Suvalgykite naujas, žalias daržoves, turėdamas mažą mišrainę per priešpiečius ir pietus

· Pridėkite pupas ir pasėkite daigus į savo mišraines

· Nupirkite tiktai viso grūdo maistus kaip rudi ryžiai ir viso grūdo duona ir javai

· Per priešpiečius ir pietūs garantuoja, kad yra kažkas žalio taip pat kaip geltono ar oranžinio

· Nevirinkite savo daržovių

· Jei jūs turite užkandis, pasiekiamumas naujoms, žalioms daržovėms

· Retkarčiais bandykite žalius pakratymus ar slushies

· Išgerkite apytiksliai 16 uncijų vandens prieš valgį, bet jokį vandenį per valgį

· Suvalgykite savo vaisius valgio pabaigoje

· Jeigu būtina, paimkite priedą, bet kalbėkite su savo gydytoju iš pradžių!

Rašyti komentarą