Vaikų geros būklės ir svorio vadybos raktai.

parašė , 2012-09-09 18:08

Kas raktai yra į vaikų gerą būklę ir sveiką svorį? Koks pratimas ir žaidimai laiko vaikus apimtus? Kaip vaikai gali pasidaryti labiausiai iš savo geros būklės ir svorio vadybos programų? Apie vaidmenį suaugusių ir tėvų vaikų geroje būklėje ir svorio veiksme?

Su viltimi, sekantis aprūpins kai kurias naudingas mintis, kad pagalba laiko vaikus tinkamus ir pagalba jų svorio kontrolėje.

Visų pirma, mes norime būti įsitikinę, kad vaikai domisi ir yra motyvuoti dalyvauti. Tai turi būti malonumu. Tai kritiška pasisekimui ir entuziastingam dalyvavimui. Jie daug labiau tikėtina pasiliks aktyviai apimti ir seksis, kai tai yra malonumas. Tai padės jiems įgyti daugumos geros būklės pašalpos, ir atremti nesveiką svorio padidėjimą, kuris atvyksta su neveiklumu. Su mažu numatymu mes galime sulaikyti juos greitas kreditas įsitraukusius per ilgą laimikį

Svarbumas vaikų, matančių veiksmą, kaip būdamas malonumas ir malonus, negali būti per stipriai pabrėžtas. Tai pagrindinis į motyvaciją. Jei atrodo jiems, kad, ką jie daro turi tik sulaikyti tinkamas, ir palaikyti sveiką kūno svorį, jie yra gerokai mažiau tikėtini, kad pasiliktų su tuo, ar liktų sudominti. Jei jie mato pratimą kaip reikalingumą, tai tampa sunkiu serveriai hostingas darbu, ir jie tiktai mankštinsis kai reikalingas, ar visai ne.

Būkite įsitikinę, kad paleisite veiksmą į apimtų vaikų amžius. Labai jauni vaikai geriausiai atsako į laisvai suformuotą žaidimą. Bėgimas, šokinėdamas, žaisdamas kortelę su užrašu, slepiasi ir ieško, staigus judesys ir kliūties žaidimai, yra geri pavyzdžiai. Sulaikykite tai paprasta, pasiūlykite pagalbą, ir padrąsinkite visus tapti apimtas, ir išleisti juos eiti. Jie gauna daug kūrybišką ir suras būdus padaryti tai malonumu. domenai

Kadangi vaikai pasidaro šiek tiek vyresni, jūs galite pradėti labiau pažengusius žaidimus nuo sudėtingesnių taisyklių ir nurodymų. Tai paprastai reiškia daugiau struktūros, taisyklių, bendro darbo, bendradarbiavimo, organizacijos, ir įgūdžių išsivystymo. Prisilietimas ar vėliavos futbolas, krepšinis, mažasis beisbolas, kickball, futbolas, takas ir bėgantys įvykiai, tik kad pavadintų kelis iš bendresnių vieno dolerio banknotų. Yra dar daugelio, kurie atitiks beveik bet kokias palūkanas, kurios dirbs lygiai gerai. Pabandykite keisti juos ir atitikti vaikus į tą veiksmą ir žaidimus, kuriuos jie mėgsta geriausiai.

Galų gale, sąlygojimas ir rutinos sustiprinimas gali būti įvesti kaip vaikų žaidimų dalis. Šiame punkte jie turės geresnį supratimą to, kodėl tai yra dalis gerinti jų įgūdžius, gerą būklę, ir gauti optimalią kūno jėgą ir kūno svorį.

Sąlygojimas ir jėga yra dažnai pražiūrimas. Vaikai galbūt nesuranda šios dalies, ganėtinai taip patrauklios, bet jei rutina bus protinga laiku ir intensyvumas, jie sutiks su tuo.

Kaip ankstesnis kolegijos futbolo žaidėjas ir einamasis Marathoner, aš galiu duoti parodymus į jėgos ir geros būklės rutinos vertę. Sužalojimo prevencija ir įgūdžio išsivystymas yra dvi pirminės pašalpos.

Kai kurie iš vaikų gali net nekantriai laukti jėgos ir sąlygojimo dalių, kadangi ji duoda jiems galimybę įrodyti jų "charakterį", ir jie pripažįsta vaidmenį, kurį tai vaidina įgūdžių išsivystyme ir jų ankstesnių ribų viršyjime.

Yra dar daug pašalpos ir apdovanojimų vaikams fizinis veiksmas. Tai tik pamini kelis iš jų.

Išvadoje, iš tikrųjų nėra, kad sunkiai, kad apimtų vaikus geros būklės veiksmo, kuris bus priežastis geros sveikatos, geros būklės, gero svorio, ir dažnai laikai gerų draugų. Kokį geresnį būdą likti sveikas, apimtas, prijungtas, ir gyvybinis. Pradžia anksti ir susitelkimas ties ilgu prabėgimu yra geriausias metodas. Apdovanojimai yra gausūs. Alternatyvos yra tolimos į brangų.

Rašyti komentarą