Vienas iš pavojų nutukimo ir pratimo trūkumo padarinių yra chroniškas skausmas

parašė , 2011-11-15 11:50

Tai turbūt neatvyksta kaip jokia nuostaba. Kad pavojai nutukimo ir pratimo trūkumo padariniai gali privesti prie chroniško skausmo pradžios. Nesenas studijavimas surado, kad tie, kas dalyvauja kažkokioje formoje pratimo bent jau valandą kiekvieną savaitę turi pažemintą pavojų skausmo nugaroje, kakle ir pečiuose.

Šis rezultatas palaiko mintį, kad nutukimas ir buvimas neveiklus galėtų tik atlikti reikšmingą vaidmenį galimybėse chroniško skausmo, įvykstančio šitose kūno dalyse.

Tyrėjai sekė daugiau kaip 30 000 suaugusių temų, kas hostingas dalyvavo didesniame sveikatos studijavime. Įrašai buvo padaryti iš temų kūno masės indekso studijavimo pradžioje, ir dalyviai buvo taip pat klausinėti apie tai, kaip ilgai jie mankštinosi. Jie buvo tada sekti 11 metų.
Temos buvo padalytos į keturias grupes, svetainiu talpinimas pigiau pagrįstas tuo, kaip aktyvus jie buvo, ir keturios grupės pagal jų BMI matavimą vienišą.

Tyrinėtojų grupė taip pat nagrinėjo, kiek iš temų kiekvienoje grupėje išvystė chronišką skausmą kakle, petyje ar žemiau atgal. Iš viso, viena iš kiekvienų dešimt temų išvystė skausmą žemiau atgal; beveik 20 % turėjo skausmą ar petyje ar kakle.

Po sudarymo amžiaus, BMI, rūkydami padėtį ir darbo tipą (rankinė darbo jėga prieš rašomojo stalo darbą), kurį jie turėjo, tyrėjai atrado, kad vyrai, kurie mankštinosi 2 ar daugiau valandas savaitę tyrinėjimo pradžioje turėjo 25 % žemesnį pavojų nukentėti nuo žemesnio juosmens skausmo; 20 % mažiau tikėtina, kad patirtų petį ir/ar kaklą sukelia skausmą, kai palyginti su tais, kas nebuvo aktyvus apskritai.

Moterims, kurios spręsdavo tam tas pačias prekyba automobiliais 2 valandas kiekvieną savaitę, skaičiai buvo mažesni, bet vis dar įspūdingi – exercisers, turėjo 8 % pažemintą pavojų žemesnio juosmens skausmo palyginti su tais, kas buvo neveiklus; 9 % mažiau tikėtina patirti kaklo ir/ar peties skausmą negu jų neaktyvūs dublikatai.

Jokia nuostaba, kad svoris taip pat buvo faktorius chroniškame skausme. Nutukę vyrai turėjo 21 % daugiau pavojaus žemesnio juosmens skausmo palyginti su normaliais svorio vyrais; 22 % labiau tikėtina turėti kaklo ir/ar peties skausmą negu tie normalaus svorio.

Moterims, nutukimas padarė tai, 21 % labiau tikėtina jūs turėjote chronišką skausmą žemiau atgal; 19 % labiau tikėtina turėti kaklo ir/ar peties skausmą negu moterys normaliame svoryje.

Atsiminkite, kad studijavimas nebuvo suprojektuotas, kad įrodytų priežastį ir padarinį. Niekas nesako, kad pratimo ne darbas sukelia chronišką skausmą, ar kad dažnos treniruotės apsaugotų nuo to. Tie su chronišku skausmu tikėtina klubas buda turi reikalo su sudėtinga sąlyga, kurią tyrėjai turi dar suprasti.

Šitie rezultatai tikrai mano, kad net saikingas pratimas, valanda ar labiau kiekvieną savaitę, gali išmokėti kompensaciją už padarinius buvimo per sunkus ant chroniško skausmo pavojaus ateityje. Bet kas, kas dabar kovoja su šiuo negailestingo skausmo tipu pasakys jums, kad tam sutrukdymas yra daug geresnis negu pragyvenimas su tuo.

Skausmas žemiau atgal, kaklas ir pečiai paveikia gyvenimo kokybę ir sveikatos priežiūros plakatai išteklių reikalingumą, tai nuima dienas iš darbo ir jūsų šeimos, ir tai ima tylų, pastovų nuostolį ant jūsų proto ir jūsų noro.

Jei jūs buvote neveiklus truputį, pokalbis su jūsų gydytoju prieš kokio nors pratimo programos pradėjimą, kad išvengtumėte kokių nors šalutinių poveikių trūkumo pratimo kaip užtraukti raumenys ar įtempėte sausgysles. Kai tik jūs pasiekiate gerai, jūs būsite nustebintas daugeliu pašalpos, kuri atvyks su tik šiek tiek daugiau veiklos, kadangi jūs nuleidžiate savo nutukimo pavojus.

Rašyti komentarą