Yra daugiau į gražų abs negu girgždesiai ir sėdėti-ups

parašė , 2014-03-31 09:19

Nėra jokio lengvo būdo pasiekti firmą abs, bet gera pradžia yra dieta ir pratimas. Taip pat atsiminkite, kad jūs ketinate reikėti kantrybės, motyvacijos, paskyrimo, ir ištvermingumo. Nėra jokio sveiko būdo gauti abs per naktį, ir laikas, kurį užims gali keistis priklausomai nuo daiktų kaip jūsų medžiagų apykaita. Sveika dieta ir pratimas yra didelė pradžia. Jūs turite konsultuotis su savo rutinišku gydytoju ar gydytoju todėl, kad jie turi žinoti jūsų kūną taip pat kaip jus, jei ne geriau. Pasakykite jiems, jei jūs keičiate savo dietą, kad įsitikintumėte, kad ji neprieštaraus su jūsų kūnu, ar kenks jums. Gimnastika, geros būklės programos, ir treneriai yra visada labai naudingi, bet ne reikalingi.
Sveika Geros būklės Programos Rutina

Kai tik jūs pradedate mankštintis, jūs gausite stipresnį pilvą, ir kai riebalai pradės sudeginti jus, gali pradėti gauti abs. Jūs turite pabandyti dirbti savo pilvas bent jau du kartus per savaitę ir bent jau dvidešimt minučių, kai jūs darote. Turėkite galvoje, kad kokybė yra daug svarbesnė tas kiekis. Jei jūs darote tam tikrą pratimą, sako 30 kartų, bet daro tai klaidingai tada, tai neduos naudos jums. Daug geriau padaryti 15 jų teisingai. Pabandykite nesiilsėti per daug tarp pratimų. Tai bus viršuje jūsų intensyvumas, treniruotė ir jūsų pilvo raumenys prisitaikys atitinkamai. Kaip visi jūsų raumenys, nedarykite per darbą savo pilvo raumenų. Jūsų raumenys turi kompensuoti ir įgyti naujus audinius. Išleiskite tai pasidaryti stipresnis anksčiau, negu jūs statysite tai, kad daugiau pabrėžtumėte su jūsų pratimais.

Gulintys Dviračiai

Yra gerų pilvo pratimų, kurie susitelks ties tuo padėti jums pasiekti skrandį, kurio jūs norite. Vieną gerą pratimą, kuris susitelkia ties jūsų abs kviečia, gulėdamas dviračiai. Kad padarytumėte gulinčius dviračius, jūs turite gulėti ant savo nugaros, su jūsų kojomis, pakeltomis klubuose, ir dėti jūsų rankas už jūsų galvos. Sulenkite savo dešiniąją koją kelyje tuo metu, kai jūs traukiate savo dešiniąją šlaunį viršuje klube – jūsų kairioji alkūnė turi tada sutikti jūsų dešinįjį kelį. Tada užtraukite savo paliktą koją tuo metu, kai jūs plečiate savo dešiniąją koją. Tęskite daryti tai su kiekvienu, paliktas tada teisė.

Lenta ant Alkūnių ir Kojos pirštų

Kitą efektyvų pratimą, kuris padeda jums gauti abs pavadina "Lenta ant Alkūnių ir Kojos pirštų." Kad sėkmingai užbaigtumėte šį pratimą, jūs turite paguldyti veidą ant grindų talpinimo dilbių, ir įbrukate butą grindims. Atstumkite save grindų, keldamas jūsų kūną, viršuje naudodamas jūsų kojos pirštus, alkūnes, ir dilbius. Sulaikykite savo nugarą tiesioje linijoje, galvoje į kojos pirštus. Jūs turite pakreipti savo dubenį ir sudaryti jūsų pilvą, kad neleistumėte jūsų žemiau atgal pritvirtinti ore ar susmukti viduryje. Jūs turite sulaikyti šią padėtį dvidešimt iki šešiasdešimt sekundžių, žemiau, ir paskui padaryti tai vėl. Šis pratimas reikalauja jūsų, kad padarytų tai trys iki penki kartai.

Žirklės

Dar vieną efektyvų pratimą kurį jūs galite padaryti pavadina žirklėmis. Kad užbaigtumėte šį pratimą, jūs turite gulėti ant savo nugaros, su jūsų rankomis jūsų pusėms, ir kojos padėjo kartu plokščias ant grindų. Sudarykite vieną kelį, kol jis beveik neliečia jūsų krūtinės ląstos, ir paskui nuleidžia jūsų koją, atidedančią tai padėtyje. Tęskite kartotis su kita koja. Tai gali būti padaroma jūsų savu tempu. Kai darytas lėtai tai sukoncentruos pilvo raumenis intensyvesnei treniruotei.

Pagalys Su tuo

Jei jūsų tikslas turi abs, neturėdamas daryti, vidurkis sėdi ups ir girgždesiai, įsitikinkite, kad jūs turite nustatymą. Treniravimasis ir valgymas sveikas nueis ilgas kelias. Paaiškinti pratimai padės jums deginti riebalus, ir stiprinti jūsų pilvą, tokiu būdu kurdamas tuos šešis pakuoja jūsų siekimą. Kad ir kas jūs darote, nepasiduokite; jie pasirodys anksčiau, negu jūs žinosite tai.

Rašyti komentarą