Yra jums valgyti sveiką?

parašė , 2011-10-03 23:43

Mes mačiau ir girdėjau apie visų rūšių maisto, susijusių ligų, daug žmonių kenčia nuo; pabrėžiama yra problemos nutukimas, aukštas kraujo spaudimas, artritas… sąrašas tęsiasi. Nors mes gali pasiūlymas jums keletą Dieta susijusių ligų, liūdna dalis yra tai, kad daugelis iš šių ligų sukelia žmogaus prigimties. Tai yra, tai mūsų pačių darai, kad mes pakeisti sveiko maisto ir dugno gyvūnų junks, skonis geras šiuo metu, bet sužeistas mus vėliau.

Tačiau, mes esame dėkingi, kad informuoti buvo iškeltas dėl nesveiko maisto vartojimo, kaip mes transitioned į 21 amžiuje. Šiandien visi ieško būdų, kaip keičiamų šių didelių gabaliukus Pica ir prancūzų smaży. Kelių knygų yra parašyta “, kaip gauti plonas greitai!” nėra pamiršta daug plonas tabletes, flokavimo tekstilės plaušelių priklijavimo rinkos, o jie žada griežtesnė pilvą per dienas

Tačiau trūkumas yra tai daug, jei šie dietos planus ir schemas nesugeba dirbti. Tiesa būti pasakyta, tai tik krūva protingas žmonių, kurie matė galimybę pelno dėl socialines problemas. Išlaikyti sveiką ir tinkami nereikalauja, kad “dietos tai arba plonas,” programos. Jums tik reikia grįžti prie sveikatos šaknys; ir tai, kad dėl sveikų maisto vartojimo. Nauda, kurią gauna PTL bus atrasti žemiau.

Nors mes žinome, pirkti organinių yra brangus, tai verta, o palyginti su galima praleisti daug gydyti gyvenimo būdo sukeltų ligų. Nicos grilowanym kepsnys, kartu su visiškai krepšelis, prancūzų smaży padažinė artimųjų paveikslėlis atrodo taunting pakankamai, tačiau atsižvelgdama bus stumti šios mintys skirta daugiau sveiką tie, kurie nustato, ar jums gyventi sveikai ir laimingai gyvenime. Taigi kitą kartą jums eiti valgyti, atsarginės šiukšlių ir eiti sveiko maisto produktų kaip virinto salotos.

Nors daug rūšių sveiką maistą yra propaguotą sveikatos sąmoningais žmonių, pagrindinės rekomendacijos yra pabandyti Vegan žaliavinio dietos. Palaukite, ar mes pasakykite Vegan? Tai yra teisė; Jūs turite skausmingai tai toli su grilowanym kepsnys arba KFC ir prekybos jais nevirtos veggies. Vegetaras mityba yra neišmatuojami, ypač jei jūs mėgstate kepsnys kaulų, tačiau galime pamatyti nauda bus žalia per ilgesnį laikotarpį.

Pagal sveikatos ekspertai, maisto yra turtingas maistingųjų medžiagų, kai vartojamos žalios, derlių; Todėl vesen žaliavinio dietos aprūpina du kartus maistinių medžiagų, jums būtų gavęs, kai ji gauna virti. Atsižvelgiant į word medicinos sektoriuje, virimo didelis praradimas maistinių medžiagų maisto sąskaitas. Tai dar labiau katastrofiškų, kai mes suteikiame mikrobangų idėja susidaryti; microwaving maisto sąskaitų likutis maistinių medžiagų nuostolių po maistą. Todėl tai yra pasakyti, mes iš esmės valgyti gauti pilną!

Nenuostabu, mes negalime sustoti, klasifikuojamus nedarbingumo kiekvieną kartą; išsaugoti sau iš šio nesveikos dietos spragą, galite pradėti savo vesen žaliavinio maisto vartojimo šiandien. Jums nereikės eiti labai vegetarinio, turite tik skirtis suvartojimo koeficientą, šiek tiek; atsižvelgdama daugiau žaliavinio sveiko maisto ir mažiau neplautas mėsos. Jūs turite daug naudos toks didelis sprendimas.

Vesen žaliavinio dietos turi šias išmokas: yra didelis ląstelienos įsiurbimo, kai suvartojama žaliavinio Vegetarišką sveikas maistas. Tai buvo įrodyta, kad skatinti klestinčią žarnyno judėjimą, taip pat užkirsti kelią galimų išpuolių dvitaškis vėžio. Žaliavinio dietos taip pat sako, kad sumažinti sočiųjų riebalų, įstaiga; šių riebalų gaunami, kai mes pernelyg suvartoja mėsos ir pieno produktų. Tačiau procesas id panaikintas tada mes pereiti Vegetarišką; tai dar kartą pagerina jūsų širdies kraujagyslių būklė.

Žalio maisto yra turtingesnių ir angliavandenių, palyginti su, kai ji yra virti. Tai pasakyti jums daugiau energijos iš vartojančiomis žaliavinio nei kai virti. Kalio taip pat kitos mineralinės gausa, kai maisto valgyti nevirtos. Jis padeda balansavimo vandens į kūną, taip pat sumažinti rūgštingumas lygius. Kalio taip pat labai katalizatorius inkstai, kovoti su toksinai, esantys institucija. Didelis kalio mitybą taip pat padeda išlaikyti vėžio Bay.

Eiti žaliavinio dietos išmokas; žalio maisto produktų buvo nustatyti kaip didelis antioksidantų odai. Tai labai padeda išvengti langelio žalą plius padeda jums daug jaunesnis. Todėl paslaptis palaikymo savo jaunystės atrodo yra, Valgymas teisę!

Taigi įrašas yra nustatyta vesen žaliavinio dietos. Nors maniau, žalia vyksta mūsų mitybos scares mus, ji iš tikrųjų padeda išlaikyti mums sveika per ilgesnį laikotarpį. Ji tik trunka koregavimus dietos jums sumažinti išlaidas į gydytoją. Ir niekas sakė, jūs turite atlikti toli nuo mėsos ir pieno produktų, jums tik reikia žaliavinio dietos santykis būtų didesnė nei pieno ir mėsos produktų. Bottom-line, stebėti, ką valgyti!

Spauskite čia norėdami sužinoti daugiau apie sveiko maisto ir pradėti vesen žaliavinio dietos.

Rašyti komentarą