Žmonių besirūpinančių savo svoriu košmaras: kaip miego trūkumas sukelia svorio padidėjimą

parašė , 2011-11-17 17:07

Per plakatai sunkūs žmonės yra linkę būti sugauti užburto rato mišinyje. Kuo didesnis jų dauguma, tuo sudėtingesnis tai yra į jiems, kad pasiektų apie. Tai reiškia, kad jie ima mažiau degančio kalorija pratimo. Kadangi jie turi mažai bendro su sportu jocks, jie yra linkę surinkti laiką su savo remiančiomis namisėdomis. Todėl jie eina su minia ir yra linkę sekti tą pačią obesogenic gyvenseną. Vieną kartą jų "pasiekia viršuje ir eina", "pasiekė viršuje ir nuėjo", jie praranda savo entuziazmą dėl gyvenimo, kuris yra linkęs padidėti, jų potraukis nuraminti maitinasi. Net jų miego struktūra yra sutrikdyta, keliu, kuris yra linkęs apsunkinti jų svorio problemas.
Gydytojai visada pripažindavo, kad žmonės, nešantys papildomą svorį, yra linkę pavargti ir būti mieguisti per dieną. Praeityje jie manė, kad tai galėtų suvenyrai būti sujungiama su stambiais riebiais indėliais, kuriuos jie neša aplink jų žandą ir žandikaulius, kuris trikdo jų miegą, sukeldamas knarkimą ir miegą apnoea, sąlyga, charakterizuota kerų, įkvėpdamas sustojimus per trumpus periodus. Labiau tikėtinas paaiškinimas yra toks, kad minkšti audiniai ir puikios nervo pabaigos sunkių žmonių odoje yra lengvai paveikti prie skausmingo suspaudimo. Tai gali tiktai būti palengvinama prie reguliaraus metantis ir pasisukantis, ypač jei jie guli ant čiužinio, kuris neduoda jiems tinkamo patogumo ir palaikymo.

Su pasirodymu televizijos ir galingu elektriniu apšvietimu mes buvome linkę paversti naktį į dieną. Todėl mes miegame tiek daug, kiek ketvirtis mažiau, negu mūsų protėviai. Apžvalga rodo, kad vidutinis laikotarpis, praleistas naktiniame miege, nukrito nuo devynių valandų 1900 į mažiau kaip septynias valandas daugiau kaip praėjusius dešimt metų. Tai yra tam tikra problema per sunkiems asmenims, kadangi keli studijavimas parodė, kad žmonės didina savo nutukimo pavojų, jei jie lieka nemiegantys praėjusį vidurnaktį ir miegas šešios ar mažiau valandų naktis. KATĖS peržiūros atskleidžia, kad kalorijos, kurias jie kaupia yra daugiausia padėtos kaip konfiskuotu automobiliu pardavimas intuityvūs riebalai, kurie yra tam tikras pavojus kadangi jie iš anksto nuteikia širdies ir kraujagyslių ligai. Apžvalga rodo, kad žmonės, kurie miega mažiau kaip šešios valandos naktis didina savo pavojų nusileisti lemtingam širdies priepuoliui prie 48 procentų. Be to, kai bandymai buvo atlikti 1999, buvo manyta, kad, kai žmonių miegas buvo suvaržytas iki keturių valandų naktis septynias dienas jie parodė visus medžiagų apykaitos pakeitimus, kurie priveda prie svorio padidėjimo ir didelio kraujospūdžio. Jie taip pat vystėsi, susilpnino gliukozės toleranciją, kuri yra pirmtakas insulino pasipriešinimo reklamos agentura ir Tipo 2 diabetas.

Nesenas tyrinėjimas, atliktas miego laboratorijose, nuėjo kažkoks kelias į pasiaiškinimą sąsajos tarp svorio padidėjimo ir miego atėmimo. Savanoriai, kurių miegas buvo dirbtinai suvaržytas parodė pažymėtą savo apetito reguliavimo hormonų produkcijos pakeitimą. Jų kraujo lygmenys leptin, natūraliai atsitikimas, cheminis, kuris malšina apetitą, kai mūsų energija turi būti patenkinama, nukrito prie aštuoniolikos procentų vidurkio. Tuo pačiu metu gamyba ghrelin, alkio skatinimo hormonas, pagamintas smegenų, kai tai nusprendžia, kad mes turime maitintis daugiau, buvo padidinta 28 procentų. Aiškiai, konfiskuotu automobiliu prekyba suaugę, kurie nori įvaikinti sveikus gyvensenos suaugusius turi įsitikinti, kad jie gauna šešias ar septynias garsinio gaivinančio miego valandas kiekvieną naktį. Tai gali reikšti keliems, kad čiužinio pakeitimas galėjo būti taip efektyvus kaip dietos jungiklis. Bet neleiskite per ilgai jaukiame patogume, kadangi studijavimas parodė, kad žmonės, kurie miega daugiau kaip aštuonios valandos naktis didina savo pavojų uždėti svorį.

Ė Donald Norfolk 2011

Rašyti komentarą