Išpjautas cukrus ir valgo sočiuosius riebalus, kad kovotų su nutukimu – 2 dalis

Baigtas cukrus, maitinkitės labiau riebus, ir tapkite liesesnis ir sveikesnis.

Sveikiausias ir turbūt lengviausias būdas prarasti svorį ir pagalbą kovoja, nutukimo krizė turi užimti dietą, kuri yra ‘žema saldžiuose angliavandeniuose ir aukštai sveikuose riebaluose.

Kaip minėtas 1 dalyje, šis būdas maitintis yra prieš dietinį patarimą nuo vyriausybinių sveikatos priežiūros skyrių ir dietologijos specialistų. Tačiau, ‘aukšta natūrali riebi, žema cukrinė’ dieta yra mediciniškai priimtas režimas, kuris traukia sveikatos ekspertų palaikymą visame pasaulyje.

Iš tikrųjų, ši nauja dieta turi labai didelę socialinę žiniasklaidą po. Tai turi daug gerbtų medicinos ekspertų, išdėstančių, kad tai yra ‘tiktai’ sveikas būdas prarasti svorį, kovos nutukimą, širdies ligą, ir surinkti 2 diabetą
Continue reading “Išpjautas cukrus ir valgo sočiuosius riebalus, kad kovotų su nutukimu – 2 dalis”

Jūsų darbo aplinka daro jus riebalais?

Tokiu būdu jūs stropiai dirbate ties savo sveikata ir gera būkle, mankštinatės reguliariai, laikotės savo dietos plano, ir bandymas gauna teisingą poilsio kiekį palaikyti išlygintą, sveiką gyvenseną, ir numesti kažkokį papildomą svorį procese.

Ir paskui į priekį atvyksta… kitas studijavimas.

Mokslininkai surado dar kitą būdą, kuriuo mes pasidarome riebūs ir per sunkūs – tarytum nebuvo pakankamai jau. Atrodo, kad, jei mes esame statyti aplinkos šviesai pakankamai ilgai (rūšis mes pasiekiame šiuolaikinėse įstaigose, darbo erdvėje ir namuose) tai gali sukelti mūsų kūnus į tapsmą mažiau efektyviu degančioje energijoje, su neišvengiamu rezultatu aprūpinti labiau riebus.
Continue reading “Jūsų darbo aplinka daro jus riebalais?”