10 patarimų geresnei sveikatai, net kai jūs esate nutukęs

1. Sukurkite sąrašą savo valgymo įpročių Pagal CDC, jūsų valgymo įpročių gerinimas yra pagrindinis faktorius priežiūroje ar sustiprinime jūsų visaapimančios sveikatos ir svorio pralošime. Kad pagerintumėte jūsų valgymo įpročius, jūs turite žinoti daugiau apie juos. Maisto žurnalo laikymas yra geras būdas sužinoti jūsų savus valgymo įpročius ir nustatyti tai, ką jūs turite pakeisti. Maisto žurnalas turi turėti savyje viską, kurį jūs valgote ir gėrimas per dieną. Dauguma žmonių atranda, kad jie yra linkę persivalgyti, kai jie yra pabrėžti lauke, prislėgti, ar kai jie susidoroja su neapdirbtomis emocijomis. Visi šitie įpročiai turi tiesioginį poveikį ant jūsų visaapimančios sveikatos ir svorio be to. Be maisto žurnalo laikymo jūs turite taip pat:

Įsimintiniausios vietos blogi įpročiai Identifikuoja gaidukus, kurie priverčia jus daryti, tie nesveiki ir blogi valgymo įpročiai Identifikuoja skirtingus daiktus, kuriuos jūs galite padaryti, kad išvengtumėte, kad gaidukai Pakeistų nesveikus įpročius sveikomis alternatyvomis
Continue reading “10 patarimų geresnei sveikatai, net kai jūs esate nutukęs”

Kontrolė ir pabaiga chroniško skausmo ir kovodamas su alkio aštriais skausmais tuo pačiu metu

Kaip jūs mažinate savo suvartojimą, ir apribojate dalies dydžius? Ypač, kai jūs visada alkstate? Tai atrodo neįmanoma. Tai galima. Studijavimas, kurio maistams jūsų kūnas reikia palengvins jūsų alkio svarstomas problemas taip pat kaip jūsų visaapimančią apimtį. Lankstus buvimas bus pusės nauda taip pat kaip gydantis bet kokias virškinimo svarstomas problemas, kurias jūs galite turėti.

Studijavimas, kurį maistai sulaikys jus nuo visada buvimo alkanas, ir valgymas maistų, kurie maitina jūsų maistinius tuščius taškelius padės užpildyti jus. Savijauta įsitikinusiu jūs palaikote savo kūną su maistu, kurio tam reikia, jūs galite tęsti senti su tikėjimu.
Continue reading “Kontrolė ir pabaiga chroniško skausmo ir kovodamas su alkio aštriais skausmais tuo pačiu metu”