Kontrolė ir pabaiga chroniško skausmo ir kovodamas su alkio aštriais skausmais tuo pačiu metu

Kaip jūs mažinate savo suvartojimą, ir apribojate dalies dydžius? Ypač, kai jūs visada alkstate? Tai atrodo neįmanoma. Tai galima. Studijavimas, kurio maistams jūsų kūnas reikia palengvins jūsų alkio svarstomas problemas taip pat kaip jūsų visaapimančią apimtį. Lankstus buvimas bus pusės nauda taip pat kaip gydantis bet kokias virškinimo svarstomas problemas, kurias jūs galite turėti.

Studijavimas, kurį maistai sulaikys jus nuo visada buvimo alkanas, ir valgymas maistų, kurie maitina jūsų maistinius tuščius taškelius padės užpildyti jus. Savijauta įsitikinusiu jūs palaikote savo kūną su maistu, kurio tam reikia, jūs galite tęsti senti su tikėjimu.
Kadangi mes senstame, mes prarasime raumens masę, net kai mes galime mankštintis. Apribojimas maisto ir mažiau baltymo vartojimas padės neleisti dvitaškiui tapti paveikti, sukeldami skausmą. Tai ketina nunešti visus nereikalingus apdirbtus maistus, ir baltus maistus kaip duona, tešla, krekeriai, užkandžio maistai ir balti miltai, balti ryžiai ir baltos bulvės. Tai neleidžia mums valgyti daugiau baltymo balansui. Balansas visiems ketina rasti jūsų efektyviausią riebalus deginantį santykį baltymo į žemą glycemic aukštas pluoštas carbs į riebalus.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Studijavimas, kuriame santykis jūsų kūnas gali maitintis privers jus prarasti papildomus kūno riebalus. Jūs jausitės geresnis ir atrodysite geresnis taip pat. Maitindamiesi žemai glycemic aukštas pluoštas carbs ne krekeriai, duona ir lakštiniai, duos jūsų kūnui energiją, kuriai tai turi padėti su papildomu kūno riebalų praradimu.

Taip pat rasdamas jūsų geriausius baltymus, sulaikys jūsų maisto virškinimą, bėgantį sklandžiai. Žolė maitinosi, įvairovės taip pat palaikys jūsų senstantį kūną su daugiau maistingų medžiagų. Turėdamas energiją padaryti daiktus jūs mėgstate.

Kadangi jūs judate per vidutinį amžių ir ant senatvės, jūs galite surasti, kuriuo jūs nesate kaip alkanas, ir galite parinkti ir pasirinkti, kai maitintis. Jūs galite visada žinoti, kas maitintis paskui, jei jūs žinote savo paskutinį maistą, jūs maitinotės. Jei tai buvo baltymas, ir jūs vis dar alkstate, jūs surasite, kad žemai glycemic aukštas pluoštas carbs padės jums jaustis pilnas. Yra mano draugų, kuriems aš padėjau, ir grupė ant Facebook taip pat rekomenduoja valgyti baltymą su daržovėmis ir nedaug riebalų. Be to, valgydamas baltymą su daržovėmis, padės trukdyti inkstų akmenims.

Vengimas jūsų vengti maistų, taip pat padės trukdyti inkstų akmenims. Mokydamasis, kuris maistai jūsų kūno poreikis, padarys daug daiktų jums tuojau pat. Tai duos jūsų kūnui maistingas medžiagas, kurių tam reikia. Duokite jums energiją, kurią jūs galite praleisti ir spręsti jūsų IBS problemas visi tuo pačiu metu.

Pakeitimas daro kūną laimingą kartais, ir ne tiek laimingas kartais. Laikymas su procesu padės jums rasti jūsų geriausią sveikatą per žingsnis po žingsnio procesas.

Kaip pavyzdys, yra pakeitimų, kuriuos aš padariau pusryčiams, pereidamas per menopauzę – komentaras Facebook puslapio: Iš tikrųjų jogurtas yra vengimas kompiuterio sukurtame Genotipo sąraše, tačiau, dirbantis per procesą, ir bandantis viską… VISKAS nealkti. Aš pabandžiau kiaušinius, ir aš alkau, tokiu būdu aš pridėjau Clif barą. Tai dirbo trumpą laiką. Aš pabandžiau cukrinį jogurtą ir avižinius miltus, ir quinoa su plienu – įpjovimo avižos, ir ridenau avižas, ir aš nesijaučiau gerai. (Tada cukrus davė man papildomas dujas). Aš pabandžiau kiaušinius collard žaliaisiais kaip kiaušinienė, ir aš vis dar nebuvau patenkintas. Taip… Aš pabandžiau tik apdirbtus burnočio dribsnius ir Cheerios ir vaisių, su migdolo pienu, ir tai dirbo laiko laikui. (Vaisiaus cukrus yra gerai keliems), Tada, aš turėjau pridėti daugiau baltymo, tokiu būdu kadangi kiaušiniai nedirba, aš pabandžiau storą graikų Jogurtą, ir tai dirba dabar. Mano tikslas sugebėjo trukti 4 valandos. Ir sugebėti nuvarginti kasdien. Ir du kartus per dieną.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Ne skaudinimas man rado maistingas medžiagas mano kūnas, būtinas, ir nebuvo užkemšamas. Per daug virškinto maisto sukėlė skausmą.

Jūsų geriausių maistų radimas gali būti procesu. Nesibijokite bandyti ir pabandyti naujus daiktus ar kombinacijas. Avižiniai miltai ir quinoa pusryčių receptas yra po kviečio alternatyvomis su duonos video.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *