Yra ryžiai iš tikrųjų blogai jums, kai jūs esate ant dietos?

(Dauguma žmonių vengia ryžių todėl, kad tai laiko blogu angliavandeniu, kuris priverčia jus uždėti svorį – kuris yra teisingas?)

Didžioji dalis angliavandenių kaip kvietys, ryžiai, ir kiti javai kaip grūdas ir millets turi savyje panašų angliavandenių ir kalorijų kiekį kai lygintas svorio. Kodėl, tada, ryžiai, kaip manoma, yra blogi sveikatai, kai jūs esate ant dietos?

Ryžiai skirtingose kultūrose

Daugumos ryžių augimo šalių priklauso nuo ryžių kaip jų pirminis angliavandenių šaltinis. Tailandas, Kinija, Indijos subkontinentas, daug dalių Europos ir užaugintų Amerikų ir valgo ryžius. Iš tikrųjų daug šalių pietryčių ir Tolimųjų Rytų Azijos pradžia jų rytas su ryžiais. Net tradicinis britų namų ūkis gali apimti kedgeree į savo pusryčių meniu

Ryžiai gali būti ilgu grained, trumpais-grained, apskritais ryžiais ar želatininiais ryžiais, priklausomai nuo šalies klimato ir tokiu būdu daro įtaką jų regioninei dietinei pirmenybei. Italijoje, pavyzdžiui, rizotas yra padarytas iš Arborio ryžių, kurie reikalingas didelio valgio gaminimo ir kai darytas turi lipnią struktūrą.

Kodėl yra ryžiai blogai jums?

Ryžiai, jo natūralioje valstybėje, turi vitaminus, mineralus ir baltymus. Tačiau, balti ryžiai, kurie yra panaudoti valgio gaminimui neteko daug jo maistinės vertės, palikdami tiktai angliavandenius už. Tai praeina sunkų apdirbimo procesą, apimant dehusking ir poliravimą.

Kaip valytas maistas, ryžiai nėra geri sveikatai. Tai stokoja pluošto ir kitų maistingų medžiagų. Per daug valytų maistų yra perkrovimo priežastis paprastų angliavandenių, kurie nėra geri maisto virškinimui.

Kita priežastis ryžiai yra bloga jums

Kadangi ryžiai yra sudėtingi į dalį, jūs galite lengvai baigti tuo, kad maitinatės daug daugiau, negu jūs numatėte. Nėra lengva įvertinti, kiek jūs normaliai maitintumėtės, skirtingai nuo to sako duoną ar chapattis.

Kadangi ryžiai yra lengvai virškinti, jūs galite suvalgyti tai, kas jūs galvojate, yra pakankamas kiekis ir išalkti greitai po. Tada jūs suvalgysite daugiau maisto, tokiu būdu didindamas jūsų kalorijos skaičiavimą.

Kaip suvalgyti ryžius deramas kelias

Išvenkite valgyti valytus ir poliruotus ryžius. Jei jūs valgote rudus ryžius, tai daug geriau sveikatai todėl, kad tai ha daugiau maistinės vertės ir daugiau pluošto. Brown ryžiai yra taip sveiki kaip visas kvietys.

Garavo ar užvirino ryžius, kurių vanduo nebuvo išmestas, vietoj ryžių, kurie yra sunkūs riebaluose. Jūs galite taip pat perkrauti savo ryžius su daug daržovių, kurios ne tiktai prideda spalvotą bet taip pat ir maistinę vertę. Dažytos daržovės yra geras phytonutrients ir antioksidantų šaltinis. Jūs galite taip pat pridėti baltą sunaikintą mėsą prie savo ryžių, kad padarytumėte užbaigtą valgį.

Ryžiai yra taip pat lengvesni į santrauką ir yra vienas iš pirmų maistų, duotų kūdikiams. Tai gali taip pat būti verdama kelių įvairovėje kadangi tai turi palyginti neutralų skonį ir yra angliavandenių pagrindinis šaltinis. Kultūros visame pasaulyje verda ir valgo įvairias rūšis ryžių ir daugelyje šalių ir sričių, tai yra pagrindinis maistas.

Tokiu būdu ryžiai nėra iš tikrųjų blogi jums, kai jūs esate ant dietos iki tol, kol jūs nepuoselėjate ir lavinate dalies kontrolę.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *