Nutukimas – viena didžiausių problemų visame pasaulyje

Nutukimas tapo viena iš didžiausią susirūpinimą žmonių visame pasaulyje, įskaitant vaikus. Tai yra sąlyga, kurioje jūsų kūno kaupiasi perviršio sumos riebalų, kad gali sukelti keletą kenksmingų sveikatos sąlygų. Daug žmonių painioja antsvorį su nutukimu, bet tai yra du skirtingi dalykai. Jums yra laikomas antsvorį, jei jūsų KMI yra nuo 25 iki 30. Žmonės, kurių KMI priklauso daugiau nei 30, yra laikomas nutukę. Tie, kurie yra nutukę yra didesnis pavojus besivystančių sveikatos sąlygas pvz., širdies susijusias problemas, vėžio, gallstones, insulto, aukštas kraujo spaudimas, didelis cholesterolio kiekis, diabetas ir osteoartrito kelio, klubų, rankų arba atgal.

Kokios yra nutukimo priežastys?

Pagrindiniai veiksniai, kurie yra atsakinga už ieškinio pareiškimą apie ši sąlyga yra genetinės paveldėjimo, aplinkos veiksnių, socialinius veiksnius, ligų ir vaistai. Nutukimas yra linkęs paleisti šeimoje, kuri rodo, kad jei jūsų šeimos nariai turi tendenciją tapti nutukę, taigi tai jums. Aplinkos veiksnių, tokių kaip gyvenimo svarbus vaidmuo pareikšti apie šią sąlygą. Jūsų mitybos įpročių ir fizinio aktyvumo yra svarbiausias veiksnys dėl nutukimo. Vaistai, pvz., antidepresantai arba tuos, kurie naudojami konfiskavimo ar kitų psichikos sveikatos sąlygas gali taip pat sąlygoti nutukimo. Tyrėjai taip pat susietą trūksta miego tukti.

Koks yra nutukimo gydymas?

Įvairių pasirinktys galimos nutukimą, įskaitant dietos ir vykdyti, lieknėjimu tabletes, per skaitiklį tabletes ir chirurgijos gydymo. Gydyti nutukimą per chirurginių metodų paprastai yra mažiau kaip pageidautinas, kaip ji gali reikalauti pasikartojimo chirurgija. Per skaitiklį tabletes, kad yra prieinama rinkoje, tačiau jie negali būti tokia pat veiksminga kaip jie teigia, kad būti. Recepto vaistus į rinką taip pat yra prieinama ir yra kliniškai įrodyta, kad būtų veiksmingas. Tačiau dietos arba valgyti sveiką maistą ir naudodamasi yra geriausias būdas gydyti nutukimą.

Continue reading “Nutukimas – viena didžiausių problemų visame pasaulyje”

Sumažinkite savo pilvo riebalus su bariatric chirurgija

Griežtos jūsų dietos kontrolės laikymas, įvykdydamas įvairius riebius pažeminančius pratimus ar vartojimą tam tikrų Ayurveda vaistų tam, kad pažemintų riebalus nepadės jums sumažinime jūsų pilvo riebalų, kuriuos taip pat pavadina kaip nutukimas. Sunku asmeniui sudeginti tiek daug kalorijų kiekio tuojau pat. Tai yra priežastis, kad bariatric chirurgija atsirado. Tai taip pat žinoma kaip nutukimo chirurgija ar svorio netekimo chirurgija.

Bariatric chirurgija yra padaryta, kad padėtų žmonėms mažinti jų papildomą svorį. Tai yra operacija, kurioje visi pilvo riebalai yra sudeginti iki pamatų, kad padarytų asmenį ploną tinkamas. Mokslinis studijavimas atskleidžia, kad žmonės, kurie patiria bariatric chirurgiją yra mažiau linkę, kad būtų auka kai kurių iš pavojingų ligų, sukeltų nutukimo, tokių kaip:

(adsbygoogle = window
Continue reading “Sumažinkite savo pilvo riebalus su bariatric chirurgija”

10 patarimų geresnei sveikatai, net kai jūs esate nutukęs

1. Sukurkite sąrašą savo valgymo įpročių Pagal CDC, jūsų valgymo įpročių gerinimas yra pagrindinis faktorius priežiūroje ar sustiprinime jūsų visaapimančios sveikatos ir svorio pralošime. Kad pagerintumėte jūsų valgymo įpročius, jūs turite žinoti daugiau apie juos. Maisto žurnalo laikymas yra geras būdas sužinoti jūsų savus valgymo įpročius ir nustatyti tai, ką jūs turite pakeisti. Maisto žurnalas turi turėti savyje viską, kurį jūs valgote ir gėrimas per dieną. Dauguma žmonių atranda, kad jie yra linkę persivalgyti, kai jie yra pabrėžti lauke, prislėgti, ar kai jie susidoroja su neapdirbtomis emocijomis. Visi šitie įpročiai turi tiesioginį poveikį ant jūsų visaapimančios sveikatos ir svorio be to. Be maisto žurnalo laikymo jūs turite taip pat:

Įsimintiniausios vietos blogi įpročiai Identifikuoja gaidukus, kurie priverčia jus daryti, tie nesveiki ir blogi valgymo įpročiai Identifikuoja skirtingus daiktus, kuriuos jūs galite padaryti, kad išvengtumėte, kad gaidukai Pakeistų nesveikus įpročius sveikomis alternatyvomis
Continue reading “10 patarimų geresnei sveikatai, net kai jūs esate nutukęs”

Kontrolė ir pabaiga chroniško skausmo ir kovodamas su alkio aštriais skausmais tuo pačiu metu

Kaip jūs mažinate savo suvartojimą, ir apribojate dalies dydžius? Ypač, kai jūs visada alkstate? Tai atrodo neįmanoma. Tai galima. Studijavimas, kurio maistams jūsų kūnas reikia palengvins jūsų alkio svarstomas problemas taip pat kaip jūsų visaapimančią apimtį. Lankstus buvimas bus pusės nauda taip pat kaip gydantis bet kokias virškinimo svarstomas problemas, kurias jūs galite turėti.

Studijavimas, kurį maistai sulaikys jus nuo visada buvimo alkanas, ir valgymas maistų, kurie maitina jūsų maistinius tuščius taškelius padės užpildyti jus. Savijauta įsitikinusiu jūs palaikote savo kūną su maistu, kurio tam reikia, jūs galite tęsti senti su tikėjimu.
Continue reading “Kontrolė ir pabaiga chroniško skausmo ir kovodamas su alkio aštriais skausmais tuo pačiu metu”

Išpjautas cukrus ir valgo sočiuosius riebalus, kad kovotų su nutukimu – 2 dalis

Baigtas cukrus, maitinkitės labiau riebus, ir tapkite liesesnis ir sveikesnis.

Sveikiausias ir turbūt lengviausias būdas prarasti svorį ir pagalbą kovoja, nutukimo krizė turi užimti dietą, kuri yra ‘žema saldžiuose angliavandeniuose ir aukštai sveikuose riebaluose.

Kaip minėtas 1 dalyje, šis būdas maitintis yra prieš dietinį patarimą nuo vyriausybinių sveikatos priežiūros skyrių ir dietologijos specialistų. Tačiau, ‘aukšta natūrali riebi, žema cukrinė’ dieta yra mediciniškai priimtas režimas, kuris traukia sveikatos ekspertų palaikymą visame pasaulyje.

Iš tikrųjų, ši nauja dieta turi labai didelę socialinę žiniasklaidą po. Tai turi daug gerbtų medicinos ekspertų, išdėstančių, kad tai yra ‘tiktai’ sveikas būdas prarasti svorį, kovos nutukimą, širdies ligą, ir surinkti 2 diabetą
Continue reading “Išpjautas cukrus ir valgo sočiuosius riebalus, kad kovotų su nutukimu – 2 dalis”

Jūsų darbo aplinka daro jus riebalais?

Tokiu būdu jūs stropiai dirbate ties savo sveikata ir gera būkle, mankštinatės reguliariai, laikotės savo dietos plano, ir bandymas gauna teisingą poilsio kiekį palaikyti išlygintą, sveiką gyvenseną, ir numesti kažkokį papildomą svorį procese.

Ir paskui į priekį atvyksta… kitas studijavimas.

Mokslininkai surado dar kitą būdą, kuriuo mes pasidarome riebūs ir per sunkūs – tarytum nebuvo pakankamai jau. Atrodo, kad, jei mes esame statyti aplinkos šviesai pakankamai ilgai (rūšis mes pasiekiame šiuolaikinėse įstaigose, darbo erdvėje ir namuose) tai gali sukelti mūsų kūnus į tapsmą mažiau efektyviu degančioje energijoje, su neišvengiamu rezultatu aprūpinti labiau riebus.
Continue reading “Jūsų darbo aplinka daro jus riebalais?”

Kovojant su nutukimu – poveikis tai gali sukelti ant proto ir kūno

Trukmė "nutukimas" yra mesta aplink daug, ir kartais galbūt nėra aišku, ką tai reiškia. Tai siejasi su bet kuo, kas turi besaikį svorį, ar turi kažkokį papildomą svorį, kad pralaimėtų, Ar yra tai daugiau, negu tai? Gerai yra medicinos apibrėžimas nutukimui, taip pat kaip trukmei "besaikis svoris".

Kas yra besaikis svoris? Medicinos terminologijoje, žodis besaikis svoris atvyko, kad būtų panaudotas kaip daiktavardis (kaip, "nutukimas ir besaikis svoris") tiek daug, kiek būdvardis. Toks vartojimas turi padarinį duoti aiškiai suprasti, kad besaikis svoris ir nutukimas yra dalis ligos proceso, daugiau ant to apačioje. Medicinos apibrėžimas besaikiam svoriui yra pagrįstas kūno masės indeksu (BMI). BMI yra išmatuotas kg/m2 vienetuose, kas reiškia, kad tai reikalingas aukščio ir svorio skaičiavimui
Continue reading “Kovojant su nutukimu – poveikis tai gali sukelti ant proto ir kūno”